دعوت سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان جهت شرکت در راهپیمایی فردا

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم و مسئولان جهت شرکت در راهپیمایی ۲۱ مهرماه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین (غزه) دعودت کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۵۶۲
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، متن این دعوت نامه به شرح زیر است.

بسم الله الرحمن الرحیم
امروز مردم مظلوم فلسطین زیر بمباران جنون آمیز و وحشیانه رژیم سفاک صهیونیستی هستند و این قصه پرغصه‌ 75 سال اشغال این سرزمین است و هرگاه صهیونیست ها در میدان نبرد و در مقابل عزم استوار جوانان غیور فلسطین مستأصل می شوند به کشتار مردم بی پناه و کودکان و سالخوردگان روی می آورند.
دولت غاصب اسرائیل پس از ارتکاب جنایاتی همچون هدف قرار دادن غیرنظامیان به ویژه کودکان، استفاده از تسلیحات ممنوعه مانند بمب‌های فسفری و تشدید محاصره غزه و بستن آب، برق و گاز به روی مردم و هدف قرار دادن منازل مسکونی، مساجد، بیمارستان‌ها و مدارس به صورت کور قرار داده است.
این اقدامات رژیم صهیونسیتی نقض اصول حقوقی همچون اصل تفکیک و اصل حمایت از غیر نظامیان محسوب میشود که البته برای آنها تنها چیزی که اهمیت ندارد حقوق بشر است چرا کـه این رژیم از سال ها پیش قانـون جنـگل را بــه عرصه بیــن الملــل کشــانده.

از این رو سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان کهگیلویه و بویراحمد از تمامی مردم شریف استان و همچنین از کلیه مدیران و کارکنان ادارات و دستگاههای اجرایی دعوت می‌کند در راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات غرور آفرین طوفان الاقصی و محکومیت اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل که قبل از اقامه نماز دشمن شکن جمعه این هفته ۲۱ مهر ۱۴۰۲ در شهر یاسوج از میدان هفت تیر به سمت مصلی یاسوج راس ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود، شرکت نمایند.

گفتنی است: راهپیمایی بزرگ حمایت از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی و محکومیت اقدامات سفاکان و جلادان کودک‌کش رژیم منحوس اسرائیل فردا در شهر یاسوج از میدان هفت تیر به سمت مصلی یاسوج راس ساعت ۱۱ صبح برگزار می‌شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار