استاد دانشگاه:

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست

دکتر سلمان شایان فر گفت: امروز با راهنمایی‌های دلسوزانه مقام معظم رهبری، پرچم مقاومت با پشتیبانی ایران در تمام جهان طوفانی به پا کرده است و کاخ‌های اهریمنی و زر و زور را در جهان به لرزه واداشته است.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۴۸
|
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  دکتر سلمان شایان فر درگفتگو با خبرنگار ما با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که اسراییلِ هفته آینده هرگز اسرائیل هفته گذشته نخواهد بود،گفت: طوفان الاقصی هیمنه‌های پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست.

سلمان شایان‌فر افزود: دشمن با تمام توان و بهره‌گیری از ابزارهای مدرن در صدد براندازی و یا حداقل تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران و یا به دنبال تغییر رفتار در نظام جمهوری اسلامی و نفوذ و انحراف در آرمان‌ها و ارزش‌های اساسی و اسلامی است که در این مسیر با توسل به جنگ ترکیبی، هوشمند و با بسیج کردن همه کشورهای متخاصم و زورگو در صدد اعمال اراده شیطانی و مادی خود است که این اراده در مقابل اراده الهی و ایمانی ملت غیور و مقتدر ایران اسلامی ضعیف است.

به گفته وی، در این میدان و هم‌آورد، مولفه ایمان و توسل به خدا، ولایت فقیه، روحیه و فرهنگ بسیجی، غیرت و همیت دینی و انقلابی به عنوان مولفه اساسی و تاثیر گذار در مقابل هرگونه اراده شیطانی انکارناپذیر است.

وی افزود: امروز با راهنمایی‌های دلسوزانه مقام معظم رهبری، پرچم مقاومت با پشتیبانی ایران در تمام جهان طوفانی به پا کرده است و کاخ‌های اهریمنی و زر و زور را در جهان به لرزه واداشته است.

عضو هیئت علمی دانشگاه خاطرنشان کرد: حادثه امروز غزه، محصول ۷۰ سال تجاوز وحشیانه، کودک کشی، تعرض به خانه و کاشانه ملت مظلوم فلسطین بود که امروز در قالب طوفان ‌الاقصی در گرو وحدت، انسجام و همدلی این ملت سراپا رنجور اما انقلابی و مظلوم فلسطین جوانه زد و تبدیل به درخت تناوری در قالب طوفان الاقصی شد که محور قدرت را به افول کشاند.

وی افزود: کسانی که تا دیروز اسرائیل را به عنوان پناهگاه و امید خود می‌پنداشتند، امروز با این شکست تاریخی این تجربه را دریافت کردند که گنبد آهنین و سپرهای دفاعی در برابر اراده‌های ایمانی و الهی جز خانه‌های سست و تزلزل‌پذیر چیزی نیستند و غلتیدن در دامن کفر، ارمغانی جز سقوط و تباهی نخواهد داشت.

شایان فر، گفت: سوابق تاریخی حرکت‌های مبتنی بر مقاومت، جهاد و شهادت نشان داده است در ایران اسلامی آرمان اصلی و راهبردهای امام امت ریشه دینی دارد و ملت ایران از حزب الله و مواضع دینی و ملت مسلمان، حمایت در ابعاد مختلف معنوی و بشردوستانه خواهد داشت.

وی از تشکیل پایگاه‌های جمع‌آوری هدایای و کمک‌های مردمی برای حمایت از این ملت اشاره کرد و گفت: ملت ایران مانند گذشته در کنار مردم مظلوم فلسطین خواهد مان دو از هر ملتی که حامل پیام الهی صلح، دوستی و اعتلای توحید باشد حمایت خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار