خبرهای داغ:

آیین رونمایی از نشان پویش ملی لبخند ایران

آیین رونمایی از نشان پویش ملی لبخند ایران، قرار دانشجویان برای نشاندن لبخند بر چهره مردم مناطق محروم با حضور جانشین و مسئولین اداری در بسیج دانشجویی استان خوزستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۵۴۶۴۰۳
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۹

علیرضا پورحسن جانشین مسئول بسیج دانشجویی خوزستان افزود: پویش «لبخند ایران» کار ویژه‌ای از جمعیت امام حسن مجتبی (ع) می باشد که در سال ۱۳۹۵ با هدف رفع آسیب های اجتماعی و ورود تخصصی دانشجویان در محلات حاشیه شهر تشکیل شده است .

 

وی در ادامه اشاره کرد : در پویش «لبخند ایران» دانشجویان با هدف محرومیت‌زدایی در محلات حاشیه شهر حضور یافته و خدمت می‌کنند همچنین اولین دوره پویش «لبخند ایران» سال گذشته اجرا شد و حدود ۷۰۰ دانشجو در ۲۶ گروه شرکت داشتند. این پویش در همه شهرستان های استان خوزستان و در اقصی نقاط ایران برگزار می گردد.

 

 جانشین دانشجویی گفت : امسال مبنا را بر مشارکت ۱۰۰۰ دانشجو و درگیری ۴۰ گروه جهادی در این طرح گذاشته ایم 

 

پورحسن اضافه نمود : عرصه‌های فعالیت سال گذشته پویش «لبخند ایران» در چهار عرصه‌ی آموزشی تربیتی، فرهنگی ، فنی عمرانی و بهداشت و درمان بوده است و امسال عرصه کتابخوانی و ورزش نیز به عرصه های سال گذشته اضافه شده است.

 

او در پایان تاکید کرد : فعالیت های این پویش در دانشگاه ها تا آخر مهر ماه خواهد بود و فعالیت های جهادی در حاشیه شهر ها نیز از اول آبان ماه آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار