خبرهای داغ:
مسئول دفتر نماینده، ولی فیه در سپاه ناحیه گرمسار:

رفع مشکلات مردم نماد واقعی جهاد تبیین است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه گرمسار با تاکید بر لزوم اجرای منویات مقام معظم رهبری در عملکرد مسئولان دستگاه‌های اجرایی گفت: رفع مشکلات مردم نماد واقعی جهاد تبیین است.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۷۸
|
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، حجت الاسلام روح الله تیموریان در دیدار با رئیس اداره صمت گرمسار اظهار داشت: رفع مشکلات مردم نماد واقعی جهاد تبیین است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید گفتگو با مردم را در اولویت خود قرار دهند.
وی افزود: تفکر اسلامی ما را به جامعه اسلامی واقعی نزدیک‌تر خواهد کرد و این تفکر اسلامی زمینه ساز تمدن سازی عظیم ولایی خواهد شد.

حسین شهدادی فرمانده بسیج حوزه ادارات این شهرستان نیز در این دیدار اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت گرمسار از پیشگامان اجلاسیه شهدای گرمسار بود.
وی در ادامه نوید تشکیل پایگاه بسیج ادارات در اداره صمت را اعلام کرد و گفت: با راه اندازی این پایگاه اجرای برنامه‌های جهادی، فرهنگی، اجتماعی و عقیدتی در این اداره تقویت می‌شود.
بختیاری رییس اداره صمت شهرستان گرمسار ضمن قدردانی از فعالیت‌های مجموعه سپاه ناحیه گرمسار بر رعایت حق الناس و پایمال نشدن حقوق مردم از سوی اداره صمت تاکید کرد و گفت: خون شهدا خط قرمز اداره صمت شهرستان گرمسار است و با مفاسد و مفسدین با قدرت برخورد می‌کنیم و کار خدا پسندانه سر لوحه فعالیت مجموعه اداره صمت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار