خبرهای داغ:

زنگ همبستگی با کودکان فلسطین در مدارس شوش نواخته شد

همزمان با سراسر کشور مراسم زنگ غنچه‌ها و همبستگی با کودکان فلسطین در مدارس شهرستان شوش دانیال علیه السلام نواخته شد.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۶۷
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شوش ؛ در پی اقدامات جریان مقاومت در روز گذشته و پیروزی‌های کسب شده در عملیات "طوفان الاقصی"، و نیز به مناسبت روز کودک همزمان با سراسر کشور، زنگ حمایت از کودکان فلسطین و جریان مقاومت در دبیرستان شاهد الغدیر شهرستان شوش برگزار شد.

 

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شوش دانیال علیه السلام در این آیین با اشاره به رسالت معنوی سپاه در راستای تربیت افراد مومن ، انقلابی اظهار کرد : همه ما وظیفه داریم تا به آموزش و پرورش در تربیت نیروهای انقلابی کمک کنیم زیرا رسالت ما سنگین و در طرح پیوند مسجد،مدرسه و خانه باید مشارکت جدی داشته باشیم.

 

وی بر همکاری بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: هدف این قشر مردمی این است که در عرصه های مختلف عقیدتی،سیاسی،فرهنگی و اجتماعی از دانش آموزان که همان مدیران فردای جامعه هستند، فردی معتقد ، قانونمدار و با بصیرت بسازد.

 

 وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر همکاری بین این دو نهاد تربیتی _آموزشی _فرهنگی تداوم پیدا کند، دشمنان را نا امید خواهند شد.

 

 

گفتنی است،در این آیین صبحگاه مشترک نیز اجرا شد و پس از نواخته شدن زنگ همبستگی و فریاد "الله اکبر" شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا توسط دانش‌آموزان سرداده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار