خبرهای داغ:
احمدوند:

برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در نهاوند مغفول مانده است

همدان- فرماندار نهاوند گفت: یکی از مباحث فرهنگی که مغفول مانده وجود نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان نهاوند است که باید پیگیری شده و حتماً در این شهرستان یک نمایشگاه ایجاد شود.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۰۱
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، ضرغام احمدوند در چهارمین جلسه قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان نهاوند اظهار کرد: در دیداری که هفته گذشته به مناسبت دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان داشتیم، معظم له چندین بار به شهدای شهرستان نهاوند اشاره داشتند و این ثمره برگزاری یادواره‌های شهدایی است که در مدارس و بخش‌های مختلف شهرستان برگزار شد.

وی با تأکید بر جدی گرفتن قرارگاه‌های عفاف و حجاب بیان کرد: دشمن در بحث عفاف و حجاب و خانواده کارهای بسیار زیادی انجام داده و این وظیفه ما است که در راستای مقابله با دشمنان تلاش‌های بیشتری داشته باشیم.

فرماندار نهاوند افزود: دشمن جنگ ترکیبی راه انداخته است و کسانی که می‌توانند به مقابله با آن بپردازند رسانه‌ها هستند که خوشبختانه شهرستان نهاوند یکی از شهرستان‌های غنی در بحث رسانه است.

وی افزود: اداره ارشاد در بحث فرهنگی ورود پیدا کند و خبرنگاران را ساماندهی کرده و به مقوله فرهنگی عفاف و حجاب با جدیت ورود پیدا کنند.

احمدوند تصریح کرد: آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها به صورت نظام‌مند در بحث فرهنگی عفاف و حجاب ورود پیدا کنند چراکه این مراکز فرهنگی از مهمترین مراکز فرهنگی شهرستان هستند.

وی در ادامه خطاب به بانوان شاغل در ادارات گفت: بانوان شاغل در ادارات سعی کنند به بحث عفاف و حجاب ورود پیدا کنند تا ارباب رجوع آن اداره نیز تحت تأثیر این موضوع قرار بگیرند و فراموش نکنید که مردم نقش بسیار مهمی در همه عرصه‌ها به خصوص عفاف و حجاب دارند.

فرماندار نهاوند افزود: یکی از مباحث فرهنگی که مغفول مانده وجود نمایشگاه عفاف و حجاب در شهرستان نهاوند است که باید پیگیری شده و حتماً در این شهرستان یک نمایشگاه ایجاد شود.

* عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های اصلی جامعه

امام جمعه نهاوند نیز در ادامه با بیان اینکه ارزش زن در فرهنگ و آموزه‌های دینی ارزش والایی است، اظهار کرد: اگر عفاف و حجاب و حدود زن رعایت شود به کمال خواهد رسید.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی بیان کرد: یکی از ضرورت‌های اصلی جامعه ما بحث عفاف و حجاب است که دشمن با جنگ ترکیبی که راه انداخته است و خانواده و عفاف و حجاب را مورد هجمه قرار داده، این وظیفه زن مسلمان و عفیف ایرانی است که اجازه ندهند دشمنان به نقشه‌های شوم خود دست پیدا کنند.

وی افزود: اگر امروز انقلاب ما از فتنه‌ها پیروز بیرون آمده، مرهون ایمان و تربیت خانوادگی مردم ما است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار