امیر معصومی تاکیدکرد:

تیم بسکتبال رعد، تنها تیم کشوری متشکل از سربازان بومی/اخلاق مهمترین رکن ورزش است

فرمانده پدافند هوایی شمال شرق ارتش گفت: تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) تنها تیم در لیگ برتر بسکتبال کشور است که تمام بازیکنان آن بومی و از سربازان همین مجموعه تشکیل شده‌اند.
کد خبر: ۹۵۴۶۰۹۵
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم ستاد محمدرضا معصومی در خصوص حضور رعد پدافند هوایی به‌عنوان نماینده مشهد در لیگ برتر بسکتبال اظهار کرد: طی تماس‌ها و هماهنگی‌هایی که با مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی صورت گرفت امتیاز این تیم با پشتیبانی فرمانده نیروی پدافند هوایی کشور به پدافند شمال شرق منتقل شد.

 وی افزود: از ابتدای جابه‌جایی این تیم به مشهد مباحث اسکان، ترابری و اردوهای تیم کاملاً در مرکز پشتیبانی و حمایت شده است.

 معصومی اخلاق را مهم‌ترین رکن ورزش دانست و بیان کرد: کسانی که در حوزه ورزش قدم می‌گذارند یک پیام مشترک تندرستی و سلامت دارند.

 وی در خصوص برنامه‌های پدافند هوایی ارتش و ورود به سایر رشته‌های ورزشی توضیح داد: پدافند هوایی شمال شرق ارتش این ظرفیت را دارد که از تیم‌ها در رشته‌های مختلف میزبانی کند.

 معصومی با بیان اینکه تیم رعد پدافند هوایی امسال جزو مدعیان قهرمانی لیگ برتر بسکتبال است، خاطرنشان کرد: تیم بسکتبال رعد پدافند هوایی با وجود سربازان غیور شخصیت قهرمانی پیدا کرده است. قهرمانی در لیگ برتر دورازذهن نیست و بدون شک با تلاش و پشتکار به این مهم دست پیدا خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار