خبرهای داغ:

اولین سالگرد شهادت مدافع امنیت شهید غلامرضا بامدی در مسجدسلیمان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مسجدسلیمان:اولین سالگرد شهادت شهید غلامرضا بامدی برسر تربت پاکش در شهرستان مسجدسلیمان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۶۹
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ مراسم اولین سالگرد شهادت شهید مدافع امنیت غلامرضا بامدی امروز ساعت ۹ صبح الی ۱۱ بر سر تربت پاکش در شهرستان مسجدسلیمان با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین برگزار شد. سرهنگ پاسدار حسن محمودی فرمانده ناحیه بسیج مسجدسلیمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بیان نمود:افتخار و اقتدار ملی کشور مرهون دستاورد‌های شهدا است که برای دفاع از کیان کشور از جان خود گذشتند.

وی افزود:این برکت جمهوری اسلامی که در جهان نمود پیدا کرده اثر خون پاک شهیدان و در واقع خون شهدای مدافع امنیت است که ادامه دهنده را ه شهدای دفاع مقدس هستند.

وی خاطر نشان کرد:امروزه الگوی مقاومت، ایستادگی، عزت جوانان فلسطینی، لبنانی، یمنی و... امثال همین شهدای عزیز مدافع امنیت شهید بامدی هستد که درس بزرگی بنام درس مقاومت و ایستادگی را به آن‌ها دادند.

گفتنی است شهید پاسدار غلامرضا بامدی، یکی از پاسداران حریم ولایت و  از شهدای مدافع امنیت در این شهرستان که شامگاه یکشنبه مورخ ۱۷ مهرماه سال ۱۴۰۱ به دست مزدوران و گروهک‌های ضدانقلاب در شهر سنندج به شهادت رسید که شامگاه ۱۸ مهرماه در گلزار شهدای هفت شهیدان شهرستان مسجدسلیمان به خاک سپرده شد روحش شاد و یادش گرامی باد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها