خبرهای داغ:

خوزستان از فردا شرجی و مه‌آلود می‌شود

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان می‌دهد از اواخر وقت فردا پدیده شرجی و مه رقیق برای برخی نقاط استان قابل انتظار است.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۶۲
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،محمد سبزه زاری روز دوشنبه بیان کرد: از اواخر وقت فردا تا اواخر هفته جاری با جنوبی شدن جریانات جوی، افزایش رطوبت و وقوع شرجی یا مه رقیق در بخش‌های جنوبی، شرقی و مرکزی استان پیش‌بینی می‌‍شود که در این مدت به ویژه از روز سه شنبه تا اواخر پنجشنبه به علت بالا بودن ضرایب ناپایداری، رشد ابر و احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد.

وی افزود: تا اواخر هفته نیز تغییرات دمایی محسوسی مشاهده نمی‌شود و در این مدت نوسانات دمایی مورد انتظار است و همچنین طی امروز و فردا در ساعاتی از بعدازظهر وزش باد در مناطق غربی و جنوب غربی متوسط خواهد بود.

سبزه زاری ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته امیدیه با ۴۲.۶ و ایذه با ۱۴.۹ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداقل دمای اهواز ۲۵.۲ و حداکثر ۴۱.۴ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اداره کل هواشناسی خوزستان با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به افزایش سرعت وزش باد و ارتفاع موج از روز دوشنبه تا سه شنبه هشدار سطح زرد صادر کرد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار