بیانیه بسیج ورزشکاران در حمایت از عملیات ترکیبی طوفان الاقصی

سازمان بسیج ورزشکاران به مناسبت عملیات پیروزمندانه و بی سابقه مجاهدین فلسطین تحت عنوان «طوفان الاقصی» اقدام به انتشار بیانیه ای نمود.
کد خبر: ۹۵۴۵۹۱۴
|
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵


















متن بیانیه:

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم


إِنَّا فَتَحۡنَا لَكَ فَتۡحٗا مُّبِينٗا

عملیات ترکیبی و غرور آفرین گروه‌های مبارز فلسطینی تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، نشان داد که امکان آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطینی ها در کرانه باختری توسط ملتی که پس از چند دهه ظلم و ستم تحمیلی، اکنون به پشتوانه نسل جوان با انگیزه و متکی بر اسلام وجود دارد.

 رزمندگان مقاومت فلسطینی در دفاع از حقوق مسلم و انکار ناپذیر خود و واکنش منطقی آنان نسبت به جنایت مکرر صهیونیست‌ها عملیات غافلگیرانه علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی تدارک دیدند که مورد حمایت آزادگان جهان و بخصوص جهان اسلام  و جامعه ورزش ایران اسلامی قرار گرفت.

امروز دیده شد اگر روزی تنها سنگ ابزار دفاعی ملت بی دفاع فلسطین بوده، حال اما مبارزان فلسطینی به توانمندی و رشدی رسیده‌اند که قادرند در یک عملیات ترکیبی، با شلیک هزاران راکت و موشک و از طریق هوا و زمین تلفات سهمگینی به دشمن صهیونیستی وارد سازند.

جامعه ورزش کشور ضمن حمایت از این پیروزی غرور آفرین به مبارزان و مجاهدان فلسطینی، امیدوار است روزی سربازان حاج قاسم مسجد الاقصی را از اسارت دشمن صهیونیستی آزاد کنند زیرا این وعده الهی است که ظلم پایدار نخواهد ماند و اراده مردم مظلوم فلسطین بر ظالمان پیروز خواهد شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار