خبرهای داغ:
آهکی خبر داد

آغاز نصب حفاظ بتنی در محور گنجنامه-تویسرکان/ نصب ۳۸ کیلومتر نیوجرسی در محورهای همدان

همدان-مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از آغاز عملیات نصب حفاظ بتنی نیوجرسی در محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۶۵
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۰

مهرداد آهکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: به منظور ارتقاء ایمنی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان عملیات نصب نیوجرسی توسط اکیپ پیمانی آغاز شده است و در فاز اول یک کیلومتر و در صورت تامین اعتبارات مورد نیاز این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: عملیات نصب نیوجرسی در محور گنجنامه-تویسرکان تا اواسط آبان ماه ادامه خواهد داشت چرا که هرساله با آغاز بارش اولین برف پاییزی و بنا به درخواست کمیسیون ایمنی راهها، پلیس راه و مدیریت بحران، به علت کاهش ایمنی تا پایان فصل زمستان مسدود می‌شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: در راستای ارتقاء ایمنی و رفع نقاط حادثه خیز، ۳۸ کیلومتر حفاظ میانی بتنی نیوجرسی توسط اکیپ های امانی و پیمانی در سطح راههای استان همدان نصب شده است که شامل: گردنه اسدآباد، گردنه زاغه ملایر،محورهای: همدان-کرمانشاه، نهاوند-فیروزان، تویسرکان-کنگاور، فامنین-ساوه، رزن-درگزین و... است.

وی ادامه داد: طبق آمار پلیس راه استان بعد از نصب نیوجرسی در گردنه اسدآباد و گردنه زاغه ملایر تصادفات رخ به رخ و فوتی به صفر رسیده است و این نشان دهنده نقش بسیار موثر حفاظ بتنی در کاهش تصادفات جاده ای است.

آهکی گفت: هدف گذاری ما نصب سالیانه حداقل ۲۰ کیلومتر نیوجرسی در محورهای مواصلاتی استان همدان است و امیدواریم با تامین اعتبارات این روند همچنان ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات