خبرهای داغ:
شیخی‌زاده:

بیش از ۹۹۰ واحد مسکونی با همکاری بسیج سازندگی در حال ساخت است/ ۳۰۰ واحد مسکونی تحویل خانواده‌های محروم شد

همدان- مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: بیش از ۹۹۰ واحد در قالب سه تفاهم نامه ۴۰ هزار، ۱۰ هزار و ۵ هزار واحدی ویژه سال ۱۴۰۲ با بسیج سازندگی در حال ساخت است.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۴۴
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، محمدرسول شیخی زاده در آئین توزیع جهیزیه نوعروسان، اهدایی مقام معظم رهبری همزمان با دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان اظهار کرد: در همه بخش های مختلف مبارزه با فقر و محرومیت زدایی، سپاه یکی از همراهان صدیق و همیشگی کمیته امداد بوده  است.

وی با بیان اینکه در بحث مسکن در چند سال گذشته یکی از نیازهای اصلی و اساسی به خانواده‌ها است، افزود: بیش از ۹۹۰ واحد در قالب سه تفاهم نامه ۴۰ هزار، ۱۰ هزار و ۵ هزار واحدی ویژه سال ۱۴۰۲ با بسیج سازندگی در حال ساخت است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان با بیان اینکه قریب به ۳۰۰ واحد از آنها تحویل خانواده‌های محروم شده است، گفت: تا به امروز در بحث لوازم مورد نیاز زندگی در هر جایی که نیاز بود سپاه و بسیج، کمیته امداد را همراهی کردند و این ۲ هزار و ۶۶ سری جهیزیه با همکاری سپاه و بسیج سازندگی انجام شده است که ۴۸۷ سری تا به امروز تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

وی بیان کرد: کمیته امداد این نهاد مقدس و مولود انقلاب به عنوان دو بال مهربانی نظام همواره در خدمت محرومان و نیازمندان بوده است و افتخار می کنیم که نیروی نظامی، انتظامی و امنیتی ما صرفا نیروی نظامی نیستند بلکه هرجا نیاز باشد پیشتاز هستند و امروز در سایه امنیتی که فراهم شده در حال خدمت رسانی به محرومین هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات