امام جمعه بخش جوقین:

امت اسلام باید اشتراکات دینی را تقویت کنند و قرآن ، عترت و اهل بیت را الگو قرار دهند

امام جمعه بخش جوقین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت ؛ خاطرنشان کرد: امت اسلام باید اختلافات را کنار گذاشته و اشتراکات را تقویت کنند و قرآن ، عترت و اهل بیت را مبنای زندگی خود قرار دهیم.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۳۹
|
۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸

حجت الاسلام والمسلمین  شائق  ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: خوشبختانه امسال بدون هیچ حادثه و حاشیه ای مدارس بازگشایی شد. وی با اشاره به پانزدهم مهر ماه سالروز حمله  نظامی آمریکا به افغانستان در سال ۱۹۸۰  به بهانه  مبارزه با تروریسم؛ خاطرنشان کرد: آمریکایی ها نه تنها با تروریسم و مواد مخدر مبارزه نکردند بلکه تروریست ها تقویت شدند و کشت خشخاش چند برابر شد و در نهایت هم کشور افغانستان را تحویل تروریست ها دادند و با   افتضاح  از این کشور فرار کردند.

حجت الاسلام شائق همچنین  با تبریک ۱۵ مهر روز روستا و عشایر، گفت:     روستاییان و عشایر با کمک همدیگر در آبادانی کشور نقش بسزایی داشته باشند.

 وی با اشاره به مناسبت های مختلف در مهر ماه، یکشنبه ۱۶مهر را روز جهانی کودک و نسبت به برنامه ریزی و هدایت نسل جوان به عنوان  آینده سازان کشور تاکید کرد.     

شائق؛ همچنین با اشاره به آغاز جنگ مسلحانه منافقین در ۱۶ مهر ماه سال 1360،  یادآور شد این سازمان  به دلیل خیانت ها و کشتار مردم بی گناه و اقشار مختلف، سال ۷۹ در فهرست سازمان منفور و ضد انقلاب منافقین  قرار گرفت.

حجت الاسلام شائق در پایان با اشاره به انتقادهای مردمی نسبت به برخورد نامناسب برخی از ماموران ادارات خدمات رسان، از ماموران ادارات آب و گاز این بخش خواست که هنگام مراجعه به منازل و ثبت کارکرد کنتور با مردم رفتار بهتری داشته باشند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار