خبرهای داغ:

حضور پایوران سپاه ناحیه خرمشهر در صبحگاه مشترک فرماندهی فراجا شهرستان

به مناسبت هفته نیروی انتظامی پرسنل سپاه خرمشهر در صبحگاه مشترکی که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در جوار شهدای گلگون کفن با حضور نیروهای مسلح شهرستان برگزار شده بود شرکت نمودند.
کد خبر: ۹۵۴۵۱۵۹
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج شهرستان خرمشهر؛ طلیعه ویژه برنامه های هفته نیروی انتظامی در جوار شهدای انقلاب اسلامی و با تجدید بیعت نیروهای مسلح با آرمان های امام راحل، انقلاب و شهدای گلگون کفن آغاز شد.

 

سرهنگ عبدالکاظم حریزاوی جانشین فرمانده سپاه خرمشهر گفت؛ به منظور اهتمام به اتحاد،همدلی و یکپارچگی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان، به همراه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و پایوران ناحیه خرمشهر در مراسم صبحگاه مشترک در جوار شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی حاضر شدیم تا ضمن اعلام تبریک، همدلی و همراهی با اعزه همکاردر فراجای شهرستان با شهداء والامقام نیز تجدید پیمان داشته باشیم.

 

جانشین فرمانده سپاه خرمشهر افزود؛ در این مراسم بعد از برگزاری صبحگاه مشترک، ابتدا امام جمعه محترم خرمشهر حجت الاسلام عادلپور ضمن تبریک ایام هفته وحدت و میلاد مسعود نبی مکرم اسلام"ص" و امام جعفرصادق"ع" وجود امنیت و آرامش در کشور را مرهون جانفشانی و فداکاری نیروهای نظامی و انتظامی برشمرد و از زحمات و تلاشهای شبانه روزی این عزیزان قدردانی نمود.

 

در ادامه نیز کلیه شرکت کنندگان مراسم غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء شرکت کردند و حاضران در مراسم با قرائت حمد و سوره یاد و خاطره شهداء را گرامی داشتند و عهد بستند تا آخرین نفس راه شهیدان را ادامه دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار