با رمز یا صاحب الزمان(عج) در مشهد آغاز شد؛

اهدای بیش از ۲۰ هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند کشور + فیلم و عکس

با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) آیین توزیع ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی به زوج های نیازمند در سراسر کشور با رمز یا صاحب الزمان(عج) در مشهد مقدس آغاز شد.
کد خبر: ۹۵۴۵۰۹۲
|
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) آیین توزیع ۲۰ هزار و ۳۱۳ سری جهیزیه اهدایی به زوج های نیازمند در سراسر کشور با رمز یا صاحب الزمان(عج) در مشهد مقدس آغاز شد.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین اهدای این جهیزیه ها اظهارکرد: امروز توفیق داریم ۲۰ هزار و ۳۱۳ جهیزیه که ۱۲ هزار جهیزیه توسط سپاه و ۸۰۰۰ مورد توسط کمیته امداد تهیه شده را بین همه نیازمندان و واجدان شرایط تقدیم شود. از این تعداد ۱۰۷۴ جهیزیه متعلق به استان خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: ۷۰ جهیزیه بدون کمک سپاه و با کمک خیران به سربازان مستقر در مرز اعطا می‌شود. این برنامه در سراسر کشور برقرار است. چند روز قبل در استان بوشهر و بعد هرمزگان انجام شد، امروز در خراسان رضوی بوده، شنبه در همدان و یکشنبه در کرمانشاه است.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در خوزستان، هرمزگان و بوشهر برای افرادی که کولر گازی ندارند یا کولر گازی آن‌ها معیوب است، با پیشنهاد کمیته امداد ۳۵۰۰ کولر گازی بدون اخذ وجه توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت ما نصب شد.


آیین سراسری اهدا بیش از ۲۰ هزار جهیزیه به زوج‌های نیازمند کشور

رییس هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) هم گفت:سپاه و کمیته امداد از ابتدای سال تاکنون بیش از ۴۰ هزار سری جهیزیه را در کشور توزیع کرده اند.

آیت الله محسن کازرونی افزود: در روایات اسلامی بر گره گشایی از کار مردم و برآوردن حوایج نیازمندان تاکید شده است.

ماشین لباسشویی، فرش، تلویزیون، بخچال، جاروبرقی و گاز برخی از اقلام جهیزیه های اهدا شده است که در مجتمع فرهنگی آیه های مشهد برگزار شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار