خبرهای داغ:
با عنوان «به رسم ایستادگی»

اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه از برگزاری اجلاسیه شهدای این شهرستان با عنوان «به رسم ایستادگی» خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۷۸
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، محمدمهدی ادهم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه در نشست خبری اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه که با حضور جمعی از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی استان سمنان در گلزار شهدای شهرستان سرخه برگزار شد، اظهار کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب «شهدا مظهر قدرت ایران» هستند.

وی با اشاره به اینکه آیین افتتاح اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه در روز چهارشنبه دوازدهم مهرماه با حضور جمعی از مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی در گلزار شهدای این شهرستان برگزار می‌شود، گفت: این اجلاسیه با عنوان «به رسم ایستادگی» به مدت سه روز برپا خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه بیان کرد: در این اجلاسیه عرصه‌های رشادت رزمندگان شهرستان سرخه با استفاده از ظرفیت هنرمندان بومی و گروه‌های تئاتر سرخه بازخوانی می‌شود.

ادهم عنوان کرد: رونمایی از فرهنگ‌نامه شهدای شهرستان سرخه، برپایی نمایشگاه ادوات نظامی، برپایی نمایشگاه فرهنگی بصیرتی، برگزاری یادواره زنان ایثارگر سرخه، برپایی دعای ندبه و ... از جمله ویژه‌برنامه‌های شاخصی است که در این اجلاسیه برپا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در این اجلاسیه شهرستان سرخه میزبان یک شهید گمنام خواهد بود، گفت: در راستای برپایی این اجلاسیه رونمایی از تمثال شهدا، روایتگری پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، روایتگری و نقاله خوانی توسط نوجوانان و جوانان با محوریت زندگی شهدا، فضاسازی محیطی و تبلیغ و اطلاع‌رسانی مجازی در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرخه از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه را اجرای برنامه چلچراغ آیه عنوان کرد و گفت: 28 کمیته به منظور برپایی هر چه بهتر سومین اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه از بهمن‌ماه سال گذشته ایجاد شده است.

حجت‌الاسلام مهدی اشرف، امام جمعه سرخه اظهار کرد: اجلاسیه های شهرستانی در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت سه هزار شهید استان سمنان برگزار می‌شود که در سرخه نیز مقرر شده است سومین اجلاسیه این شهرستان به مدت سه روز در روزهای 12، 13 و 14 مهرماه برگزار شود.

وی با اشاره به تلاش‌ها و جلسات متعددی که تاکنون برای برپایی هر چه بهتر اجلاسیه شهدای سرخه انجام شده است، گفت: رویدادهای مختلف فرهنگی در این اجلاسیه با استفاده از ظرفیت‌های بومی محلی تهیه و تدارک دیده شده است.

امام جمعه سرخه عنوان کرد: محفل انس با قرآن، برپایی یادواره شهدای زن ایثارگر و زنانی که در پشتیبانی از جنگ در هشت سال دفاع مقدس نقش داشته‌اند، رژه نمادین دوران دفاع مقدس و دیگر برنامه‌ها در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار