خبرهای داغ:

توزیع بسته‌های کمک تحصیلی در قالب پویش همکلاسی مهربان در گتوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند از توزیع هزار و ۵۰۰ بسته (کیف، کفش، لوازم التحریر، البسه) در بین دانش آموزان مناطق محروم گتوند خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۱۹
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۰

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند گفت: در آستانه میلاد پیامبر اعظم(ص) و روزهای آغازین بازگشایی مدارس رزمایش کمک مومنانه سپاه گتوند با حضور مسئولین این شهرستان برگزار گردید.

 

سرهنگ پاسدار علی جعفری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند طی سخنانی در این برنامه گفت: تاکنون در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۲ به همت گروه های جهادی بسیج قریب به ۵۰۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شده است.

 

او در ادامه بیان داشت: سپاه و بسیج از روز اول با تمام توان به مردم خدمات رسانی کرده است و امروز روند خدمات رسانی در قالب پویش همکلاسی مهربان با توزیع ۱۵۰۰ بسته(کیف، لوازم التحریر و البسه و کفش) در بین دانش آموزان مناطق محروم شهرستان و ۵۰ دستگاه کولر گازی در قالب طرح نسیم رحمت در شب میلاد پیامبر رحمت و مهربانی آماده توزیع و اهداء می باشد.

 

سرهنگ جعفری در بخشی از سخنان خود با اشاره به فرمایش امام خامنه ای افزود: رفع محرومیت و کاهش فقر را از اهداف طراز اول نظام اسلامی دانست و پایبندی به اصول انقلاب بدون مجاهدت در راه کمک به نیازمندان و محرومیت زدایی ، سخنی بی معنا و ادعایی پوچ اساس است. 

 

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در کنار مردم در همه مقاطع را رسالت خود می دانیم و در ادامه این راه و انجام کارهای عام المنفعه و خدمات به مردم همه مسئولین باید پشتیبانی کنند و کما فی السابق همه ظرفیت های بسیج را برای کاهش محرومیت بکار خواهیم گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار