خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

وحدت امت اسلامی در جهان یکی از مهم‌ترین اصول استقلال مسلمین است

همدان-مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تویسرکان وحدت امت اسلامی در جهان را یکی از مهم‌ترین اصول استقلال مسلمین و شکست جبهه استکبار دانست.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۱۶
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام گلچهره در جمع کارکنان سپاه ناحیه تویسرکان هفته وحدت را هفته موجب برکت جامعه اسلامی برشمرد و اظهار کرد: به طور کلی وحدت عامل توسعه و پیشرفت و نقاق و تفرقه عامل شکست و اضمحلال است.

وی وحدت امت اسلامی در جهان را یکی از مهم‌ترین اصول استقلال مسلمین و شکست جبهه استکبار دانست و گفت: متاسفانه دشمن با ایجاد تفرقه بین ممالک اسلامی قصد ایجاد ضعف بین جوامع اسلامی دارد و از اتحاد این امت بزرگ بسیار واهمه دارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه تویسرکان بیان کرد: هر صدایی که بوی تفرقه بدهد صدای دشمن است، چه شیعه انگلیسی باشد و چه اهل سنت تکفیری.

وی با بیان اینکه از ابتکارات بسیار مهم امام (ره) نامگذاری هفته وحدت بود، در ادامه به بیان مصادیقی از اصول مشترک مانند کتاب آسمانی، پیامبر، قبله، برخی اصول و فروع دین، و همچنین مصادیقی از سفارشات اهل بیت (ع) در خصوص وحدت به خوش رفتاری با برادران اهل سنت، حضور در نماز جماعت، عیادت از بیماران و... پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات