مسئول بسیج جامعه بانوان سپاه شهرستان ملارد:

زنان عنصری فعال و اثرگذار در دوران دفاع مقدس بودند

مسئول بسیج جامعه بانوان شهرستان ملارد همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار بسیج عنوان کرد: زنان عنصری فعال و اثرگذار در دوران دفاع مقدس بودند.
کد خبر: ۹۵۴۳۷۴۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴

 

به گزارش خبرگزاری بسیج_ فاطمه قدبیگی مسئول بسیج جامعه بانوان شهرستان ملارد همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و برگزاری نمایشگاه اسوه در ملارد به گفتگو درباره نقش زنان در دوران دفاع مقدس پرداخت.

فاطمه قدبیگی گفت: زنان و بانوان در دوران دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی نقش پشتیبانی و خدماتی را برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ ایفا می‌کردند.

وی افزود:اکثر خدمات آنها به صورت خودجوش  بود بطوریکه آنها در مساجد، مدارس، حسینیه‌ها، کارهای خدماتی را انجام داده و از رزمندگان پشتیبانی میکردند.

 

مسئول بسیج جامعه بانوان سپاه شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: بانوان و زنان در طی هشت سال دفاع مقدس خدماتی از جمله طبخ‌غذا، توزیع آذوقه در مناطق جنگی، خیاطی و دوخت لباس ،جمع‌آوری کمک های مردمی را در پشت جبهه ها  انجام میدادند.

قدبیگی بیان کرد: زنان  نقش پررنگ و موثری را  در دفاع مقدس ایفا کردند که امام  خامنه‌ای در یکی از سخنرانی‌هایشان با اشاره به نقش آفرینی زنان فرمودند مادران شهیدان با فرستادن همسر و فرزندان محبوبشان در جبهه‌های جنگ فداکاری بسیار عظیمی را به ارمغان آورده و باعث شده که آنها با خیال آسوده در جنگ حضور داشته باشند.

فاطمه قدبیگی در انتهای سخنانش ضمن تاکید بر نقش مهم و کلیدی زنان و بانوان در دوران دفاع مقدس و نتیجه این حماسه با شکوه افزود:   وصیت اکثر شهدا به زنان و دختران ایرانی حفظ حیا و حجاب هست و هر زن ایرانی با  عمل به این وصیت شهدا و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهیدان و قراردادن مسیر  زندگیش در مسیر شهدا میتواند در این مسیر به شهدا و خانواده های آنها ادای دین کنند.

 

خبرنگار: نگین‌حاجی‌حسین‌‌‌

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار