سردار موحد:

دستگاه‌های فرهنگی پیام شهدا را با زبان هنر به نسل جوان منتقل کنند

فرمانده سپاه استان قم، جشنواره فیلم مستند ۱۷ را افتخاری برای این استان دانست و گفت: انتقال مفاهیم و آموزه‌های شهدا با زبان هنر به نسل جوان باید مورد توجه دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد و این جشنواره اقدامی در همین راستا است.
کد خبر: ۹۵۴۳۷۰۲
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سردار محمدرضا موحد در حاشیه اکران آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷ در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تقدیر از تلاش دست‌اندرکاران جشنواره و کنگره ملی شهدای استان قم اظهار کرد: بعد از یک سال و نیم کار حرفه‌ای و فعالیت جهادی فیلم‌سازان جشنواره فیلم مستند ۱۷ درحال رسیدن به مراحل پایانی است و به‌زودی در سیزدهم مهرماه برگزیدگان این جشنواره معرفی و تجلیل خواهند شد.

وی با اشاره به نظر مساعد صاحبان نظر فیلم مستند در مورد کیفیت جشنواره فیلم مستند ۱۷ اضافه کرد: جشنواره فیلم مستند ۱۷ افتخاری برای شهر مقدس قم، رزمندگان دفاع مقدس، هنرمندان و مردم قم است چراکه در این جشنواره شهدا به‌عنوان گنجینه‌های پنهان در شهر در قالب مستند به ملت ایران و جهان معرفی می‌شوند.

فرمانده سپاه استان قم از دیدار اعضای ستاد کنگره ملی شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انتقال مفاهیم و آموزه‌های شهدا به زبان هنر دستور کار مهمی است که باید مورد توجه همه دستگاه‌های فرهنگی قرار گیرد و جشنواره فیلم مستند ۱۷ اقدامی در همین راستاست.

وی در پایان سخنان خود از همراهی دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری قم، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در راستای برگزاری این جشنواره تقدیر کرد و گفت: امیدواریم با استمرار این همراهی‌ها در دوره‌های آینده سطح کیفی و کمی آثار را فزایش دهیم.

خاطرنشان می‌شود، اکران آثار جشنواره فیلم مستند ۱۷ از روز چهارم مهرماه در تالار شهید آوینی قم آغاز شده و تا یازدهم مهرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار