فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع):

از بین بردن اعتماد جامعه نسبت به ولایت از اهداف دشمن است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) گفت: هدف دشمن، از بین بردن اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت الهی و اصل ولایت است.
کد خبر: ۹۵۴۳۶۱۰
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ داود محبی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) در جمع نمازگزاران نماز جمعه پردیسان، شهدا را بهترین الگوی تربیتی فرزندان و نسل جوان جامعه معرفی کرد.

فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع) جنگ شناختی را مصداق بارز جنگ تمام عیار دشمن علیه نظام و ملت انقلابی ایران اسلامی دانست و گفت: هدف دشمن، از بین بردن اعتماد جامعه نسبت به حاکمیت الهی و اصل ولایت است.

سرهنگ داود محبی با بیان اینکه جنگ شناختی حدود و ثغور ندارد، تصریح کرد: تشخیص جنگ شناختی بسیار سخت است و نیازمند آگاهی و بصیرت می‌باشد. این بصیرت از طریق روایت صحیح و هنرمندانه و همچنین نهادینه سازی جهاد تبیین درجامعه به دست می آید.

سرهنگ محبی اظهار کرد: گفتمان رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس این بود که خون می‌دهیم اما ذره‌ای از ارزش های دینی، انقلابی و میهن‌مان کوتاه نخواهیم آمد.

وی در پایان ضمن قدردانی از مجاهدت بسیجیان سلحشور منطقه پردیسان در پیشبرد اهداف عالی نظام در این منطقه به ارائه گزارشی از اقدامات و خدمات ناحیه مقاومت امام حسن مجتبی علیه السلام و رده های تابعه در اقصی نقاط حوزه استحفاظی پرداخت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار