فرمانده سپاه کربلا:

طبق آمار‌ها بیش از نیمی از فرزندان متولد شده در سوئد نامشروع هستند / جامعه و نسل جدید به فرهنگ دفاع مقدس نیاز دارد

ساری-سردار مسلمی با اعلام اینکه امروز بیش از نیمی از فرزندانی که در سوئد متولد می‌شوند، طبق آمار‌ها نامشروع هستند، خاطرنشان کرد: در این کشور‌ها چیزی به نام نظام خانواده وجود ندارد .
کد خبر: ۹۵۴۳۶۰۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه ساری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدسپ، دفاع مقدس را  ثروت بی‌نظیر  دانست و گفت:در این جنگ انسان‌های بزرگی ساخته شده‌اند و افرادی همچون قاسم سلیمانی از دل جنگ بیرون آمدند.

سردار مسلمی با بیان اینکه طبق بیانات مقام معظم رهبری هشت سال دفاع مقدس گنج و ثروتی است که باید با ابزار‌های نوین در آن کنکاش کرد،افزود:امروز جامعه و نسل جدید به فرهنگ شهدا و دفاع مقدس نیازمند هستند.

خبر

فرمانده سپاه کربلا در ادامه شهدا از جمله شهید طوسی به عنوان الگو‌های جامعه یاد کرد و گفت: امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس است.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در دنیای کنونی مکاتب فکری متعددی توسط استکبار ترویج شده است و همه این مکاتب دارای نظام فرهنگی و تربیتی است، افزود: به آزادی و بی‌قید و شرط در این مکاتب پرداخته شده است.

خبر

فرمانده سپاه کربلا تاکید کرد: در تعالیم دینی آزادی‌های بی قید و شرط پذیرفتنی نیست و آزادی‌ها باید در حد شرع تعریف شود.

سردار مسلمی به اغتشاشات سال گذشته هم پرداخت و گفت: دنبال کنندگان شعار زن، زندگی، آزادی دنبال آزادی‌های بی‌قید و شرط هستند.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به تدوین قوانین در برخی از کشور‌ها برای گسترش آزادی بی‌حد و حصر توسط این کشور‌های استعماری یادآور شد: به عنوان نمونه یکی از شرایط پذیرش فیلم‌ها در جشنواره اسکار، توجه به همجنس‌گرایی است.

سردار مسلمی با اعلام اینکه امروز بیش از نیمی از فرزندانی که در سوئد متولد می‌شوند، طبق آمار‌ها نامشروع هستند، خاطرنشان کرد: در این کشور‌ها چیزی به نام نظام خانواده وجود ندارد و همه نظامات مبتنی بر این است که آنان دنبال سودجویی هستند.

خبر


فرمانده سپاه کربلا در سخنان پایانی خود با تصریح بر اینکه مازندران به عنوان استان برتر در برگزاری یادواره‌ها است، گفت:پرداختن به شهدا و گرامی‌داشت یاد و خاطره آن‌ها مصون کننده  بسیاری از آسیب‌های جامعه است.

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه سپاه با آنچه در توان دارد برای امنیت آسایش و رفع محرومیت در استان از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند ، خاطرنشان کرد:  امروز به برکت بسیج کار‌های بسیار بزرگی در استان انجام شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار