خبرهای داغ:

مراسم شهدا آبروی محله در سرخه برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس ویژه برنامه شهدا آبروی به همت پایگاه های مقاومت بسیج سرخه در محله ها برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۸۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته دفاع مقدس، ویژه برنامه «شهدا آبروی محله» به همت پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و کانون انتظار مسجد ولی عصر(عج) سرخه در بوستان پشت خندق برگزار شد.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در خصوص جزئیات برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، مراسم «شهدا آبروی محله» همراه با قرائت دعای توسل،  سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین نطنزی، اجرای گروه سرود آسمان کانون انتظار، روایت گری وخاطره گویی دفاع مقدس توسط رزمنده و جانباز سرافراز اسماعیل ادهم، پخش وصایای شهدا و اهدای جوایز به قید قرعه به شرکت کنندگان برگزار شد.

او افزود: آماده سازی جایگاه و محل برگزاری مراسم و پذیرایی از حاضران و شرکت کنندگان در برنامه توسط کارگروه فرهنگی و تیم جهادی پایگاه انجام شد.

همچنین ویژه برنامه شهدا آبروی محله به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) سرخه در محله اسلامی آل یاسین (ع) نیز برگزار و طی این برنامه دیدار با مادر دو شهید، علی اکبر حسنان و حسن حسنان با حضور خواهران بسیجی انجام شد.

این برنامه با بازگو کردن خاطرات شهیدان از زبان مادر همراه با نصحیت و پند به جوانان و خوانش متن ادبی در مورد شهیدان توسط سرگروه حلقه شهید علی اکبر حسنان همراه بود.

در پایان نیز از صبر و مقاومت مادر شهیدان حسنان توسط اعضای شورای پایگاه تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار