خبرهای داغ:
عضو هیئت رئیسه جانبازان کارآفرین کشور:

عده ای بی هیچ زحمتی برای انقلاب، مدعی اند

تبریز- عضو هیئت رئیسه جانبازان کارآفرین کشور با اشاره به اینکه برخی نه زحمتی برای انقلاب کشیده اند و نه سیلی‌ای در این راه خورده اند، بیشتر از همه مدعی بوده و سفره چپاول برای بیت‌المال باز کرده‌اند، گفت: شهدا و ایثارگران در سخت‌ترین شرایط نگذاشتند وجبی از خاک کشور در دست دشمن بماند در حالی‌ که کمترین ادعا و چشم‌داشتی هم ندارند.
کد خبر: ۹۵۴۳۴۵۳
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سهراب مظفری در یادواره شهدای کارمندی میانه، با بیان اینکه اگر تفکر دفاع مقدس در مسئولان ما حاکم شود و این تفکر را در جامعه پیاده کنند تمام مشکلات کشور حل خواهد شد، گذشت، ایثار، سبقت در کارهای خوب و تبلیغ عملی قبل از تبلیغ زبانی را بخشی از این تفکر عنوان کرد.

   حجت‌الاسلام مظفری با اشاره به نقش حیاتی ولایت، روحانیون و سپاه در رشد و بالندگی کشور، یادآور حملات و هجمه‌های شدید دشمن علیه این ارکان شد و افزود: دشمن چشم دیدن خروجی و دستاورد اینها را ندارد و همه این عداوت‌ها و هجمه‌ها به همین خاطر است.

   وی بر لزوم اطاعت از ولایت و گوش به فرمان رهبری بودن برای ایستادگی در برابر دشمن و مصونیت از انحراف تاکید کرد و مسئله حجاب را یکی از مهمترین دغدغه‌های نظام و رهبری عنوان و تصریح کرد: امروز خانواده ها مورد هجوم شدید دشمن است و نه تنها حجاب بلکه عاطفه ها و استحکام خانواده را نشانه رفته است اما به کوری چشم دشمن، استحکام و قدرت اسلام و انقلاب روز به روز بیشتر شده و میل به تشیع در کشورهای دیگر جهان رو به تزاید است و این دشمنان را به هراس انداخته است. 

   آیین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمندی با شرکت جمع کثیری از بسیجیان و مسئولین در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میانه برگزار شد‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار