خبرهای داغ:

رزمایش کمک های مومنانه درآغاجاری/ هر بسته به یاد یک شهید

رزمایش کمک های مومنانه با توزیع بیش از۵۰۰ نوشت افزار، لباس و بسته معیشتی درشهرستان آغاجاری بمناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد.
کد خبر: ۹۵۴۳۰۵۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان آغاجاری سرهنگ دوم پاسدار حمید قنواتی در مصاحبه باخبرنگار خبرگزاری بسیج در آغاجاری گفت: دفاع مقدس نماد بزرگی از مردانگی، غیرت، نجابت، دلاور مردی و ایستادگی ومقاومت وشهادت در راه خدا بود که بما نسل های بعد آموزش داد که باید برای حفظ خاک و ناموس این موارد را درخودمان نهادینه کنیم. 

 

قنواتی با اشاره به اینکه: از دفاع مقدس می شود الگو بردارهای متفاوتی نمود که طبق سخنان آقا یکی از آنها برای رسیدن به قله باید ایستادگی ومقاومت کرد تا موفق شوی این است آموزه های دفاع مقدس. 

 

 

درپایان سخن عنوان کرد: دراین رزمایش کمک های مومنانه به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور مسئولین محترم شهرستان آغاجاری برگزار نمودیم از قبیل

 75عدد کیف دانش آموز توسط حوزه دانش آموزی ،150بسته نوشت افزار و 100دست لباس دخترانه توسط گروه جهادی کوثر حوزه خواهران و 185بسته معیشتی توسط بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج آغاجاری در این رزمایش به نیابت از شهدای دفاع مقدس شهرستان آغاجاری در پایان رزمایش بین مستمندان و محرومین توزیع گردید.

 

خبرنگار خبرگزاری بسیج در شهرستان آغاجاری ابراهیم قدیمی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار