خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

مقاومت کلیدواژه پیروزی بر دشمن است

تبریز- فرمانده سپاه میانه در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین بر مقاومت به عنوان کلیدواژه پیروزی بر دشمن تاکید کرد و گفت: مبارزه، مقاومت و حضور در صحنه، دشمن را ناکام و ناامید می کند.
کد خبر: ۹۵۴۲۹۷۹
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۹

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با اشاره به پیشرفت روزافزون و شگفت‌انگیز کشور به برکت مقاومت و رشادت‌های جوانان در دوران دفاع مقدس و گام اول انقلاب، متذکر شد: کسی که در برابر دشمن از خود ضعف و ترس نشان دهد، زیر چکمه‌های کثیف دشمن، له خواهد شد.

   وی با بیان اعتقاد ویژه رهبری به توانایی‌های جوانان گام دوم انقلاب و نقش فوق‌العاده حساس و تاثیرگذار آنان در آینده و پیشرفت کشور، اظهار داشت: کشور ما کشوری خاص با موقعیتی ویژه و منابع فراوان در جهان است و همواره چشم طمع دشمن به این سرزمین دوخته شده است و لذا باید هوشیارانه توطئه‌ها و نیرنگ‌های او را خاموش کنیم.

   بیرامی جوانان امروز را افرادی هنرمند، بااستعداد، پرتوان، باهوش و خلاق توصیف کرد و افزود: جوانان دوران دفاع مقدس، حماسه آفرینی کرده و کشور را از غارت و تجاوز نجات داده و به آن عزت و قدرت بخشیدند و اکنون نیز که کشور در حال عبور از یکی از سخت‌ترین دوران خود است، این جوانان گام دوم انقلاب هستند که باید با بکارگیری نبوغ، استعداد و توانمندی‌های خود، حماسه آفرینی کنند.

مقاومت کلیدواژه پیروزی بر دشمن است

   اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب با شعار جهاد ادامه دارد در سالن ورزش دبیرستان شهید مصطفی خمینی میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار