خبرهای داغ:
به مناسبت هفته ی دفاع مقدس ؛

جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان برگزار شد

جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به مناسبت هفته ی دفاع مقدس برگزار شد
کد خبر: ۹۵۴۲۹۰۸
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۵

به گزراش خبرگزاری بسیج از سمنان، جلسه کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سمنان به ریاست بانو هراتیان نژاد رئیس برنامه ریزی اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان وجمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن جلسات اداره کل صنعت ،معدن و تجارت برگزار شد.

بنا به این گزارش بانو هراتیان نژاد ریاست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان سمنان با اشاره به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان، گزارشی از مشکلات و موانع موجود را مطرح کرد.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت استفاده از تمام ظرفیت‌ها و امکانات شهرستان در راستای تحقق شعار سال اظهار کرد: ایجاد بستر مناسب کسب و کار، رفع موانع موجود و تسهیل در تولید و ایجاد اشتغال از جمله اهداف اولویت دار در استان می باشد.

مدیر کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه شهرستان سمنان  نیز در جلسه با تاکید بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستانی و استانی خواستار اهتمام ویژه برای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان شد.

وی همچنین با اشاره به مفید بودن تشکیل جلسات کارگروه رفع موانع تولید در شهرستان عنوان داشت: همکاری و تعامل دستگاه‌های شهرستانی و استانی با کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن سمنان اهتمام مضاعف در افزایش اشتغال و بیکاری میسر می‌کند.

در پایان جلسه صاحبان واحد تولیدی،صنعتی ( شرکت دایاریتون تسمه ؛ پاسارگاد استیل ، گروه صنعتی سازان ، آرین صنعت آمون ؛ نامیکران خودرو؛ مون گارشو- صنایع پارس سنگسر؛ توربو ژنراتور شاهرود و شرکت آقای محمد رضا شریعت پناهی)  با حضور مسئولین اجرایی استان هر یک به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، و موضوعاتی شامل ، درخواست تمدید مجوز تاسیس ، نسبت مالکانه ، عدم دریافت پایان کار و بدهی معوق بانکی از جمله مشکلات این واحدها بود که پس از بحث و بررسی تصمیماتی اتخاذ و به دستگاههای مربوطه ابلاغ شد.

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار