فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان مطرح کرد

ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و تقویت روحیه انقلابی در جامعه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان گفت: امروز باید فرهنگ دفاع مقدس و تفکر بسیجی در جامعه ساری و جاری باشد.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۹۷
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از آشتیان؛ سرهنگ پاسدار محمود رضایی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان د رجمع نیروهای رسمی و پایور این شهرستان گفت: در فرهنگ جامعه‌ی اسلامی ایران، (دفاع مقدس، مبارزه‌ای است برای دفع هجوم دشمن و به منظور حفظ دین، سرزمین، جان، ناموس و اموال‌.

وی ادامه داد: مراد از دفاع مقدس، هشت سال ایستادگی دلیرانه ملت غیور ایران در برابر رژیم متجاوز بعثی عراق به فرماندهی صدام و با حمایت استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل و سران وابسته‌ی کشورهای منطقه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آشتیان تصریح کرد: آثار و برکات مقاومت در دوران دفاع مقدس سبب‌ شد، خواب و خیال رژیم صهیونیستی برای گسترش در منطقه خاورمیانه(غرب آسیا) با شکست مواجه شود و در گرداب انتفاضه فلسطین و مقاومت حزب الله لبنان گرفتار شود.

رضایی با بیان اینکه وقوع جنگ تحمیلی، صداقت و مقاومت ملت شریف ایران، سبب مطرح شدن انقلاب مردمی ایران به منزله الگوی مبارزه مردمی در سطح منطقه و جهان شد، گفت: دستاوردهای بی‌نظیری که دفاع مقدسِ ملت ایران در قالب فرهنگ جهادی و ایثار و مقاومت به یادگار گذاشت، ظرفیت توان افزای جاودانه‌ای است که همواره و همیشه باید از آن‌ها حراست کرد و در عرصه‌های گوناگون از آن بهره‌گیری کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید فرهنگ دفاع مقدس و تفکر بسیجی در جامعه ساری و جاری باشد، افزود: اعتماد به نفس، رشد باورهای دینی، شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها، تضمین استقلال، تثبیت اقتدار، ایجاد الگوی مبارزاتی و… به عنوان محوری‌ترین دستاوردهای دفاع مقدس در قالب فرهنگ مقاومت امروز در اختیار ملت ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار