خبرهای داغ:

برگزاری یادواره شهدا آبروی محله در شوش

به مناسبت هفته دفاع مقدس یادواره شهدا با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام و رئیس بنیاد شهید در منزل شهید حسین کعبی آل کثیر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۷۰۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۱

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسبج شوش؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دانش سپاه شوش گفت: دستاوردها و افتخارات نظام اسلامی مرهون ایثار و از خود گذشتگی شهدا است و برگزاری یادواره شهدای آبروی محله با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل جدید است.

 

 

 

وی افزود: شهداء به جا‌معه، محله و کشور ما آبرو بخشیدند و هدف از برگزاری یادواره‌های شهداء در محله‌ها زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید دانش سپاه شوش با تاکید بر ضرورت جهاد تبیین و فرهنگ سازی بیشتر ، فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ، خاطر نشان کرد : انچه امروز باید در جامعه نشر داده شود ، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت طلبی است چرا که دشمن از روحیه عاشورایی و شهادت طلبی جوانان انقلابی و متعهد ما هراس دارد.

 

گفتنی است، یادواره شهید آبروی محله توسط پایگاه امام حسن عسکری علیه السلام حوزه شهید دانش و با مشارکت کانون بسیج مداحان ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال عليه السلام به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد و در پایان از خانواده شهید تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار