برگزاری کارگاه آسیب های فضای مجازی در زاهدان

برگزاری کارگاه آسیب های فضای مجازی در زاهدان
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس کارگاه آسیب شناسی فضای مجازی ویژه خواهران بسیجی پایگاه عالمه حوزه مقاومت بسیج زکیه در زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۵۵۰
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، الهه زارع فرمانده حوزه مقاومت بسیج زکیه ناحیه ویژه سپاه سه ستان زاهدان در حاشیه این کارگاه به خبرنگار ما ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدا گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بیان واقعیت های جنگ نابرابر عراق علیه ملت ایران است.

وی با اشاره به این مطلب که دشمنان قسم خورده ملت ایران از هیچ تلاشی جهت نابودی ایران فروگذار نکرده اند افزود: دشمن با راه اندازی جنگ سخت و هشت ساله قصد ضربه زدن به انقلاب اسلامی را داشت که با رهبری امام خمینی، هوشیاری و آگاهی و حضور در صحنه و میدانداری مردم نقشه های سومشان نقش برآب شد.

زارع ادامه داد: دشمن امروز با جنگ نرم و رسانه ای قصد تصرف اذهان نسل جوان و آینده ساز انقلاب اسلامی را دارد، و بر همین اساس تبلیغات پوچ خود را به طرق مختلف در فضای مجازی آغاز کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج زکیه ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان تصریح کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با هدف مقابله با جنگ رسانه ای دشمن کارگاه آسیب های فضای مجازی توسط پایگاه عالمه حوزه نرجس خاتون(س)برگزار شد.

وی با اشاره به حضور۳۲ نفر از خواهران بسیجی در این گارگاه، ادامه داد: هدف از اجرای این کارگاه،آشنایی با آسیب های فضای مجازی و رعایت برنامه های اسلامی ،احکام الهی و امور دینی در خانواده و هوشیاری خانواده ها نسبت به هجمه های دشمن است.

الهه زارع افزود: در کنار همه فواید شبکه های اجتماعی آسیب هایی هم وجود دارد که باید از علم سواد فضای مجازی برای کاهش آسیب های آن استفاده کنیم .

این مسئول تصریح کرد: از جمله آسیب ها این فضا اعتیاد به آن است و کلمه اعتیاد در فضای مجازی یک معنای حقیقی است زیرا اثر حقیقی آن کاملا حس می شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار