مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی

دشمن به دنبال از بین بردن دین و عفت جامعه است

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی گفت: دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به دنبال حذف حیا و عفت در جامعه است لذا مادران پاک‌ دامن باید با مسائل اعتقادی و مذهبی اقدام به تربیت فرزندان کنند.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۶۱
|
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ پروین مفتح‌زاده مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی در همایش تجلیل از «بانوی قهرمان سرزمین آفتاب» در سالن آمفی تئاتر کانون بسیج اراک گفت: زنان در دوران دفاع مقدس حماسه‌های‌ پرشوری ‌آفریدند.

وی به بیان شباهت دوران دفاع مقدس با وضعیت کنونی جامعه پرداخت و افزود: تقابل حق و باطل همیشگی بوده ولی همانگونه که خدا وعده داده در این جنگ جبهه حق و عدالت همیشه حاکم است اما باطل نیز هیچ گاه نمی‌میرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی با اشاره به آیات ابتدایی سوره عنکبوت گفت: اینها آزمایش خداوند است و چه بسا که حق همیشه پیروز است.

مفتح‌زاده ادامه داد: مهم‌ترین نقش دختران دانش‌آموز و مادران علاوه بر کمک به پشتیبانی جبهه، حفظ روحیه و نشاط در بین خانواده‌ها بود که این خود کمک شایانی به پایداری و پیروزی جبهه اسلام کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم جامعه باید از دفاع مقدس به عنوان الگوی ایستادگی تا قیام حضرت ولی‌عصر(عج) استفاده کنند، گفت: زمینه‌سازی برای ظهور و بیداری اسلامی از برکات انقلاب اسلامی است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری مرکزی خاطرنشان کرد: دشمن در جنگ نرم با شعار «زن، زندگی، آزادی» به دنبال حذف حیا و عفت زن مسلمان است که در این زمینه مادران پاک‌ دامن باید با مسائل اعتقادی و مذهبی اقدام به تربیت فرزندان کنند.

گفتنی است در این مراسم از تنها بانوی جانباز ۷۰ درصد استان مرکزی «اکرم زین‌العابدین» و همسر شهید سلامت استان مرکزی شهید «علی شاه‌محمدی» تقدیر شدند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار