برگزاری رزمایش خود حفاظتی در ادارات شهرستان مهرستان

به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس رزمایش خود حفاظتی ادارات شهرستان مهرستان با حضور رئیس و دبیر ستاد گرامیداشت این هفته و اعضای شورای اداری در ادارات شبکه بهداشت و درمان، جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۳۳۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهرستان، رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهرستان دراین‌خصوص گفت: این رزمایش به مناسبت هفته دفاع مقدس در جهت خود حفاظتی ادارات برای آزمایش توان پرسنل در مواقع حادثه و یا هرگونه خرابکاری توسط عوامل ادارات برای حفظ جان خود و همکاران قبل از رسیدن نیروهای کمکی و امدادی برگزار شد.

ناصردُرازهی ادامه داد: رزمایش خود حفاظتی به‌صورت غیرمنتظره و بدون هیچ‌گونه اطلاع و هماهنگي قبلی به مدیر و پرسنل اداره مربوطه برای آزمایش توان مقابله در مقابل کوچک‌ترین تعرضی توسط عوامل خرابکار برگزار گردید که به لطف خداوند ادارات آمادگی لازم را در عمل نشان دادند.

این مقام مسئول افزود: رزمايش خود حفاظتی سنجش بسیار خوبی برای ادارات در خصوص توان مقابله با هرگونه حادثه و یا بلایا و مخاطرات طبیعی است؛ چراکه تا قبل از رسیدن کمک، کارکنان ادارات باید بتوانند از جان خود و اموال و دارایی اداره مربوطه مراقبت نمایند.

گفتنی است در پایان به مدیران ادارات آموزش‌های لازم خود حفاظتی در مقابله با مخاطرات طبیعی و عوامل خرابکارانه ارائه گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار