خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

رزمندگان و شهدا بهترین الگو برای سربازان هستند

تبریز- مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه در آیین گرامیداشت روز سرباز بهترین الگو برای سربازان را رزمندگان و شهدا معرفی کرد.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۷۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،  حجت‌الاسلام روح الله مهدی نیا  آیین گرامیداشت روز سرباز در حسینیه سپاه میانه، با بیان ایثار و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، گفت: رزمندگان ما انسان‌هایی رشد یافته بودند که از همه هستی‌شان در راه و اسلام و انقلاب، گذشته و ماه‌ها به دور از خانه و خانواده در بابر دشمنان ایستادگی می‌کردند.

   وی با اشاره به تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر رشد علمی، مهارتی و معرفتی، کلاس ها و دوره های متنوع در طول خدمت سربازی را بستری برای رسیدن به این رشد و تعالی دانست.

 حجت الاسلام مهدی نیا بر لزوم خودسازی و برقراری ارتباطی پیوسته و مستمر با شهدا تاکید کرد و این ارتباط با شهدا را بهترین راه برای عبور از مشکلات عنوان کرد.

رزمندگان و شهدا هترین الگو برای سربازان هستند

   یکی از رزمندگان و یادگاران دوران دفاع مقدس نیز در جمع سربازان با بیان خاطراتی از تلخی‌ها و شیرینی ‌های جبهه‌های جنگ و با تشریح علل پیروزی رزمندگان اسلام در برابر دشمن اظهار داشت: رزمندگان دفاع مقدس، سربازانی غیور، شجاع، گوش به فرمان ولایت بوده و هر لحظه آماده جان‌فشانی برای اسلام و انقلاب بودند.

   رسول قربانی افزود: آنها واقعیت قرآن و احادیث معصومین علیهم‌السلام را با جان و دل درک کرده و در نیل به شهادت بر همدیگر سبقت می گرفتند.

   وی متذکر شد: ما در دفاع مقدس با افتخار تمام و بدون اینکه وجبی از خاکمان را از دست بدهیم بر دشمن پیروز شدیم ولی باید مراقب باشیم که آنها نخوابیده و دست از هیچ توطئه‌ای برخواهند داشت و حتی برای مدل مو و لباس جوانان ما، برنامه و نقشه‌ها دارند و باید با بصیرت و آگاهی در برابر آنان و نقشه‌هایشان بایستیم.

   آیین گرامیداشت روز سرباز با شرکت جمعی از سربازان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد و در پایان، سربازان نمونه مورد تجلیل قرار گرفتند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار