خبرهای داغ:
همزمان با سراسر کشور صورت گرفت

برگزاری همایش روز سرباز در خوزستان

همایش روز سرباز همراه با تجلیل از سربازان نمونه یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح خوزستان هم زمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در تالار مهر ارتش برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۶۸
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

به گزارش خبرنگزاری بسیج از اهواز، همایش روز سرباز همراه با تجلیل از سربازان نمونه یگان‌های مختلف نیرو‌های مسلح خوزستان هم زمان با پنجمین روز از هفته دفاع مقدس در تالار مهر ارتش برگزار شد.

در این مراسم که با حضور امیر «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه ارشد آجا در جنوب غرب، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، سردار «نعمت الله باقری» جانشین سپاه، ولی عصر (عج) خوزستان، سرهنگ «منصور رضاعزیزی» جانشین مرزبانی استان و جمعی از مسئولین عقیدتی و دیگر فرماندهان یگان‌های نظامی استان برگزار شد از ۴۳ سرباز نمونه خوزستان به یاد چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس تقدیر شد.

سردار مرادحاجتی در این مراسم، جایگاه و نقش ارزنده سربازان را در طول دوره‌های مختلف و به خصوص دوران دفاع مقدس بی بدیل دانست و اظهار داشت: حماسه و رشادت‌های سربازان وظیفه در زمان جنگ به خوبی دیده و معرفی نشده است.

وی افزود: کار‌هایی از سربازان دیروز و امروز برمی‌آید که شاید چند فرمانده هم قادر به انجام آن نباشند، اما جامعه سربازی به دلیل عمر نه چندان بلندمدت خدمت، کمتر مورد توجه قرار گرفتند که البته خدا را شاکریم این برنامه سال هاست که در حال برگزاری است و همه ما قدردان تلاش و همت جوانان عزیزمان در لباس مقدس سربازی هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: قدر دوران سربازی‌تان و جوانی‌تان را بدانید و در راه خدمت به خلق خدا تلاش کنید و مطمئن باشید که پروردگار مزد این تلاش را در آینده به شما خواهد داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار