خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام گلچهره:

مدال‌های افتخار نیرو‌های وظیفه همیشه در دل نیرو‌های مسلح می‌درخشد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه ناحیه تویسرکان گفت: مدال‌های افتخار نیرو‌های وظیفه همیشه در دل نیرو‌های مسلح می‌درخشد چراکه بخشی از امنیت پایدار کشور به مدد سربازان رقم می‌خورد وباید این ظرفیت را ارج نهاد.
کد خبر: ۹۵۴۱۹۹۴
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در مراسم تکریم سربازان ناحیه تویسرکان در جمع نیرو‌های وظیفه اظهار کرد: ۷۰ درصد شهدای کل نیرو‌های مسلح کشور را شهدای وظیفه تشکیل می‌دهند و این آمار نشان دهنده نقش بالای نیرو‌های وظیفه بوده است و هر گاه نیرو‌های مسلح ما افتخاراتی به دست آوردند بخشی از این افتخارات برعهده نیرو‌های وظیفه بوده است.

وی افزود: مدال‌های افتخار نیرو‌های وظیفه همیشه در دل نیرو‌های مسلح می‌درخشد چراکه بخشی از امنیت پایدار کشور ما به مدد حضورسربازان رقم می‌خورد و باید این ظرفیت را ارج نهاد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان با اشاره به نقش سربازی در تعالی فرد گفت:، چون خدمت سربازی اولین حضور اجتماعی فرد است که به صورت مستقل می‌تواند تجربه به دست آورد این مدت می‌تواند در ساخت شخصیت او تأثیرگذار باشد و حتی می‌تواند برای مقابله با مشکلات سال‌های آتی از آن بهره‌مند شود.

وی با بیان اینکه خدمت سربازی یک خدمت مقدس است، عنوان کرد: سرباز می‌تواند در دوران سربازی تمرین وفق دادن خود را باشرایط بکار بگیرد.

*کار برای خدا نقطه عطف تعالی انسان است

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این مراسم با بیان اینکه کار برای خدا نقطه عطف تعالی انسان است و شهدا این گونه بودند، گفت: شهید در لحظه شهادت به شهادت نمی‌رسد بلکه از  قبل شهادت را در خود پرورش داده و در زمان شهادت بروز و ظهور می‌کند.

سرهنگ طیب فریادرس افزود: محبت و مودت را خدا در دل مردم پرورش می‌دهد که نمونه عینی آن محبت و مودت مردم به شهدا است و در سال ۹۸ اوج آن را در شهادت حاج قاسم دیدیم که مردم چه عظمتی را به نمایش گذاشتند که هیچ کس نمی‌تواند آن را منکر شود و دلیل این مودت هم خدمت صادقانه و خالصانه برای کسب رضایت خدا بود.

وی با اشاره به نقش شهدا در تعالی جامعه گفت: دلیل ماندگاری شهدا این است که جان خود را برای رضای خداوند متعال دادند و امروز می‌بینید فرهنگ جهاد و شهادت پرفروغ‌تر از همیشه می‌درخشد، شما عزیزان سرباز هم خدمت خود را برای کسب رضای خداوند به پایان برسانید تا در نزد خدا رستگار شوید.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان اضافه کرد: مدت خدمت سربازی می‌تواند آغازگر و نقطه عطف تغییر اساسی در زندگی آینده شما باشد که شما را به سمت بهترین‌ها سوق دهد و مسیر زندگیتان را به سمت عزت و سربلندی هدایت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات