حماسه‌آفرینی‌های زنان در دفاع مقدس فراموش‌نشدنی است

کارشناس سیاسی سیستان و بلوچستان گفت: حماسه‌آفرینی‌های زنان در دفاع مقدس فراموش‌نشدنی بوده و بر هیچ‌کس پوشیده نیست.
کد خبر: ۹۵۴۱۷۰۹
|
۰۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۲

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، حسن فضلی در جلسه توجیهی تبیین نقش زنان و خانواده در دفاع مقدس با بیان اینکه نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس، برجسته و محوری بود، اظهار کرد: ایثارگری‌های شیرزنان ایران اسلامی در پشتیبانی جنگ، امدادگری و همچنین تشویق همسران و فرزندان جوانشان خود به جنگ و جهاد تحت فرمان بنیان‌گذار فقید انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) در پیروزی سپاه اسلام در دفاع مقدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

وی از مهمترین جلوه‌های حضور بانوان ایرانی در دفاع مقدس را نقش پشتیبانی و خدماتی آنان و فراهم‌آوردن تدارکات لازم برای رزمندگان در جبهه‌های جنگ دانست.

کارشناس سیاسی افزود: یکی دیگر از فعالیت‌های خودجوش زنان در دوران دفاع مقدس جمع‌آوری کمک‌های مردمی و تلاش در جهت تهیه اقلام پر مصرف و ضروری و سایر مایحتاج جبهه‌ها بود.

وی با بیان اینکه مادران شهدا با الگوگیری از حضرت زینب (س) در دشت کربلا حماسه بزرگی را رقم زدند، گفت: یک انسان چقدر باید بزرگ باشد که ۲ یا سه فرزند خود را برای دفاع از نظام و انقلاب تقدیم کند و اعتقاد راسخی می‌خواهد که بعد از شهادت اولین، دومین و سومین و به ترتیب لباس رزم برای دفاع از میهن و نظام می‌پوشند.

سرهنگ فضلی با بیان اینکه در جنگ نرم دشمن با شعار «زن، زندگی، آزادی» به دنبال حذف حیا و عفت زن مسلمان است و حجاب را نشانه گرفته، افزود: امروز دشمنان در جنگ نرم و سایبری علیه ایران اسلامی نهاد خانواده را نیز نشانه گرفته‌اند که در این زمینه مادران پاک‌ دامن باید با مسائل اعتقادی و مذهبی اقدام به تربیت فرزندان کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار