مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک

صف‌آرایی‌های دشمن در برابر جمهوری اسلامی نتیجه‌‎ای ندارد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: دشمن تلاش دارد تا با هر توطئه‌ای ملت ما را وادار به تبعیت، تسلیم و مذاکره کند اما ملت ایران با بصیرت خود نقشه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.
کد خبر: ۹۵۴۱۶۸۸
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

حجت الاسلام براتی‌زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اراک؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هشت سال سلحشوری، پایمردی و حماسه عاشورایی این کشور با بروز و ظهور باورهای دینی ملت ایران در مقابل تهاجم دشمن بزرگ، برگ زرینی از تاریخ عزت و کرامت ایران اسلامی در سایه رهبری مقتدرانه امام‌ خمینی (ره) به ثبت رساند و اجازه نداد دشمن به اهداف خود دست پیدا کند.

وی پیروزی ملت ایران را نتیجه مقاومت و ایستادگی و ایثار و شهادت رزمندگان اسلام در جهت ارتقا امنیت، عزت و اقتدار ملی دانست و تصریح کرد: شرایط کنونی کشور با زمان دفاع مقدس شباهت دارد. زیرا امروز هم شاهد آرایش تمام عیار جنگی دشمن در مقابل نظام اسلامی در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، فضای مجازی و نفوذ اطلاعاتی هستیم.
حجت‌الاسلام براتی‌زاده گفت: دشمنان انقلاب اسلامی در آن مقطع زمانی جنگ را علیه انقلاب به راه انداختند تا ما را به اسارت و تبعیت از استکبار وا دارند. امروز هم کشورهای غربی و عوامل نفوذ دشمن می‌خواهند مملکت ما را تقدیم استکبار کنند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج اراک تصریح کرد: دشمن امروز با جنگ نظامی، جنگ هیربدی با تمرکز بر جنگ روانی _ شناختی و جنگ رسانه‌ای و اقتصادی، می‌خواهد ملت ما را وادار به تبعیت، تسلیم و مذاکره کند اما ملت ایران با بصیرت خود نقشه‌های دشمن را خنثی خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار