خبرهای داغ:
اسماعیلی تأکید کرد

لزوم حمایت، تبلیغ و برندسازی واحدهای تولیدی سامن

همدان- فرماندار ویژه ملایر بابیان اینکه ۴۵ واحد تولیدی مجوزدار در سامن فعال هستند، با اشاره به تولید بیش از ۲۰ هزار تن محصول توسط این واحدهای تولیدی، بر لزوم حمایت، تبلیغ و برندسازی از این واحدها تأکید کرد.
کد خبر: ۹۵۴۰۹۹۴
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در سومین جشنواره شوریجات و ترشیجات شهر سامن، با تأکید بر اینکه امروز بخش سامن آبستن تحولات بسیار بزرگی است، اظهار کرد: سومین جشنواره شوریجات و ترشیجات سامن یک رویداد بسیار خوب در این شهر است و حمایت، تبلیغ و برندسازی از واحدهای تولیدی شوریجات و ترشیجات سامن ضروری است.

وی حمایت از تولیدکنندگان این حوزه را از جمله اهداف برپایی این جشنواره برشمرد و تأکید کرد: در حال حاضر ۴۵ واحد تولیدی مجوزدار و دارای پروانه در سامن فعال هستند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به تولید بیش از ۲۰ هزار تن محصول توسط این واحدهای تولیدی و ایجاد اشتغال برای صدها نفر، بر لزوم حمایت، تبلیغ و برندسازی از این واحدها تأکید کرد.

وی گفت: رونق تپه مصلی سامن ظرف چند ماه که در سطح شهرستان و استان کم‌نظیر است، یکی از اقدامات بسیار خوب در سامن است که طرح توسعه داشته و سال آینده پیشرفت های بیشتری خواهد داشت.

اسماعیلی کلنگ‌زنی کارخانه تولید شیشه خودرو با سرمایه‌گذاری ۸ هزار میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت، کلنگ‌زنی نخستین پالایشگاه انگور و در حال اجرا بودن بزرگ‌ترین گلخانه غرب کشور در بخش سامن را از جمله اتفاقات بسیار بزرگ و بی‌نظیر در این بخش برشمرد.

وی به احیای منطقه ویژه اقتصادی سامن پس از ۱۶ اشاره و مطرح کرد: همه این اقدامات سبب تحولات بسیاری در سامن خواهد شد.

فرماندار ویژه ملایر در ادامه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس مطرح کرد: مردم وطن پرست کشور با دست خالی در برابر دشمنان ایستاده و از تمامیت ارضی کشور دفاع کردند و امروز ما به پشتیبانی این ایثارگری‌ها در یک امنیت پایدار هستیم.

وی آبادانی، پیشرفت، توسعه، اشتغال، پیشرفت و رفاه را از آرمان‌های همه خانواده های ایرانی دانست و مطرح کرد: تمام این اهداف و آرمان‌ها از مسیر سامن و ملایر و دیگر شهرهای تابعه شهرستان عبور می‌کند.

اسماعیلی با تأکید بر اینکه اجنبی نمی‌تواند برای ما تصمیم‌گیری کند، ادامه داد: ممکن است اختلاف‌نظر و سلیقه‌های اجتماعی متفاوتی داشته باشیم اما هر آنچه وجود دارد، راهکارش در درون کشور است و فراری‌ها نمی‌توانند برای ما تعیین تکلیف کنند چراکه اگر ایده و نظری داشتند آواره کشورهای بیگانه نمی‌شدند.

وی با بیان اینکه مردم به دنبال اعتلا و حفظ استقلال کشور هستند، افزود: زنان و دختران سرزمین ما همواره جزو پرچم‌داران این پیشرفت بودند.

شهردار سامن نیز با اشاره به اتفاقات خوبی که از دی ماه سال قبل در تپه مصلی سامن اتفاق افتاد، گفت: شهید گمنامی که در تپه مصلی خاکسپاری شد، اتفاقات خوبی در تپه مصلی را رقم زد.

سیدشهاب‌الدین تقوی با بیان اینکه شش ماه است تپه مصلی آماده شده است، افزود: بخش آمفی تئاتر روباز این تپه مصلی برای برگزاری یادواره‌ها و مراسم‌های ملی مذهبی آماده شده است و قصد داریم آن را تا ظرفیت ۱۰ هزار نفر توسعه دهیم.

وی ضمن اشاره به وفاق و همدلی شکل گرفته بین اعضای شورای شهر و شهرداری سامن، بیان کرد: همه چیز در سامن برای خدمتگزاری به مردم مهیا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار