سردار نقدی:

انتقام سختی برای شهادت سردار سلیمانی در انتظار آمریکایی‌ها است

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه آمریکا راهی جز خروج از منطقه ندارد گفت: انتقام سختی برای شهادت سردار سلیمانی در انتظار آمریکایی‌ها است.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۸۲
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح استان یزد که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد با اشاره به اینکه آمریکا با ترور سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی جنایتی بزرگ انجام داد و ماهیت تروریستی خود را برای تمام عالم به خوبی نشان داد، اظهار داشت: ما بر انتقام خون این سردار والامقام جدی هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خاطرنشان کرد: قطعا آمریکایی‌ها و تمام دشمنان ملت عزیز ایران بدانند که ایران از عوامل به شهادت رساندن شهید سلیمانی انتقام سخت خواهد گرفت.

وی به شکست‌های متوالی آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی در منطقه و از بین رفتن اقتدار پوشالی آنها اشاره کرد و افزود: قطعا آمریکایی‌ها راهی جز خروج از منطقه و تخلیه پایگاه‌های تصرفی و اجباری خود ندارند.

نقدی بیان کرد: تا به همین جا هم ماندن آمریکا‌یی‌ها در این منطقه بسیار خسارت آفرین بوده و البته برای خود آنها جز ذلت و خواری هیچ نتیجه ای به دنبال نداشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بیان کرد: در صورتی که آمریکایی‌ها بخواهند بیشتر در منطقه بمانند باید تحقیر، حقارت، ذلت و شکست‌های بسیار سنگین‌تری را تحمل کنند و به همین دلیل باید هر چه سریع‌تر از منطقه خارج شوند.

وی به فعالیت جبهه مقاومت و ملت ایران در منطقه در سال‌های قبل اشاره کرد و گفت: در سال‌های قبل آمریکایی‌ها و استکبار جهانی با ایجاد داعش به دنبال آن بودند که منطقه را کامل به دست گرفته و در با نفوذ به ایران کار را به قول خودشان تمام کنند، اما دیدند که ملت ایران و جبهه مقاومت چگونه شکست‌های پی در پی را به آنها تحمیل کردند و امروز تروریست‌ها هیچ قدرتی ندارند و صرفا دست به ترورهای کور و حقیرانه می‌زنند.

نقدی تصریح کرد: ملت ایران در کنار جبهه مقاومت ماموریت خود را به لحاظ دینی و انقلابی تا زمانی که به صورت کامل آمریکایی‌ها از منطقه خارج شوند، ادامه خواهد داد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به پیشرفت‌های ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: در این سال‌ها دشمن تمام تحریم‌ها را به کار بست که ایران به فناوری‌های مختلف دست پیدا نکند، اما امروز آنها دغدغه این را دارند که ایران به دیگر کشورها سلاح ارسال نکند و در این حوزه بارها دشمنان به اقتدار ایران اعتراف کرده‌اند.

وی ادامه داد: امروز هم به برکت خون شهیدان و دلاوری رزمندگان اسلام، جمهوری اسلامی ایران در جایگاه بسیار بالایی قرار گرفته و هر روز هم این جایگاه والاتر و بهتر می‌شود.

نقدی افزود: همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند ما امروز به قله موفقیت‌ بسیار نزدیک شده‌ایم و قطعا روز به روز قدرت ایران در ابعاد مختلف نظامی و اقتصادی افزایش پیدا خواهد کرد و جایگاه ایران در جهان رفیع‌تر خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: ملت ایران همیشه برای دفاع از عدالت، حقیقت، کرامت انسانی و حق آماده و قوی هستند و هیچ زمانی تن به ذلت نمی‌دهد.

وی ادامه داد: مردم ایران با الگوگیری از دفاع مقدس به راه خود در دفاع از ولایت و کیان اسلامی ادامه می‌دهد و تا زمانی که به اوج اقتدار و عظمت برسیم این مسیر تداوم خواهد داشت.

نقدی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در اوج ضعف و ذلت خود قرار گرفته، بیان کرد: روزی صهیونیست‌ها در فکر سلطه بر دیگر کشورهای منطقه بودند، اما امروز در تامین امنیت فلسطین اشغالی هم ناتوان هستند و قطعا این ناتوانی آنها روز به روز بیشتر خواهد شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: شکست‌های این رژیم منحوس هر روز بیشتر خواهد شد و قطعا این رژیم جنایتکار به نابودی خود بسیار نزدیک شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار