برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در خاش

فرمانده ناحیه سپاه خاش گفت: همایش پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ورزش‌دوست این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۰۸۶۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خاش، سردار سرتیپ دوم پاسدار احمد مالدار اظهار داشت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس با استقبال گرم و پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم خاش برگزار و به‌قیدقرعه جوایزی به شرکت‌کنندگان اهدا شد.

وی افزود: برگزاری این‌گونه همایش‌ها و توجه به ورزش‌های همگانی علاوه بر اینکه اقشار مختلف مردم را در برگزاری هر چه‌بهتر و کیفی برنامه‌ها سهیم می‌کند، در نشاط، شادابی و سلامتی آنان نقش بسزایی دارد.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: گرامیداشت هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در نقاط مختلف این شهر آغاز شده و در طول هفته جاری نیز تداوم دارد.

وی با بیان اینکه توانمندی‌های سیستان و بلوچستان در هفته دفاع مقدس و هفته وحدت به دنیا نشان داده خواهد شد، اظهار کرد: تاکنون با همراهی اقشار مختلف مردم شیعه و سنی بسیاری از توطئه‌های دشمنان خنثی شده که شاخص‌ترین نمونه آن نمایش وحدت و همدلی مردم سیستان و بلوچستان در دیدار با رهبری در ۲۰ شهریور امسال بود.

سردار مالدار با بیان اینکه تقارن هفته وحدت و دفاع مقدس نویددهنده تقویت همبستگی و همدلی در سیستان و بلوچستان است، تأکید کرد: این استان کانون مهم و شاخص وحدت اقوام و مذاهب در کشور به شمار می‌رود.

این مسئول بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان همگام با سایر اقشار ملت بصیر و انقلابی ایران با شرکت در انتخابات و راهپیمایی‌های مختلف در سربلندی این نظام نقش‌آفرینی داشته و هم اکنون علی‌رغم وجود جنگ ترکیبی، شناختی و اقتصادی دشمنان، از ارزش‌های والای انسانی و انقلابی و اسلامی صیانت می‌کنند.

فرمانده سپاه خاش ادامه داد: هم‌زمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ۱۱۰ عنوان برنامه در نقاط مختلف این شهرستان با محوریت مردم و با مشارکت دستگاه‌های مختلف و بسیجیان اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار