خبرهای داغ:
اختری خبر داد

برگزاری ۱۵ عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در حوزه حضرت خدیجه (س)آبرومند

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) آبرومند شهرستان بهار از برگزاری بیش از ۱۵ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در پایگاه‌های مقاومت بسیج این حوزه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

بهاره اختری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسيج در بهار، ضمن گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: به مناسبت گرامیداشت این ایام بیش از ۱۵ عنوان برنامه توسط پایگاه‌های مقاومت حوزه حضرت خدیجه (س) آبرومند برگزار می‌شود.

وی گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس برگزاری دعای ندبه و شرکت بانوان شهرستان در نماز جمعه عبادی،سياسی، افتتاح کارگاه اقتصاد مقاومتی خیاطی روستای روان و تهیه و توزیع لوازم التحریر برای نیازمندان روستایی انجام می‌شود.

فرمانده حوزه مقاومت حضرت خدیجه (س) آبرومند با اشاره به دیدار با امام جمعه شهرستان افزود: فضاسازی و تبلیغات در فضای حقیقی و مجازی در برنامه‌ها ، نشست بصیرتی جهاد تبیین در تمام پایگاه‌های مقاومت با موضوع زن و دفاع مقدس، جشن آغاز هفته وحدت، مسابقه طراحی لباس و چادر ایرانی و اسلامی نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی برگزاری مسابقه قرآنی و ورزشی و نقاشی و قصه گویی، مسابقه کتابخوانی در دو پایگاه مقاومت، جلسه خاطره‌گویی با حضور زنان پیشکسوتان دفاع مقدس و بیان خاطراتشان برای نیروهای جوان در چهار پایگاه مقاومت، برگزاری محفل انسی با قرآن و مسابقات قرآنی در تمام پایگاه‌های مقاومت را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

اختری عنوان کرد: همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس تجلیل از زنان پیشکسوت ایثار گر دفاع مقدس، غبارروبی مزار شهدا و سرکشی ازخانواده شهیده زن یا شهداء و برگزاری کرسی آزاداندیشی «مروارید در صدف» همراه با روایتگری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار