خبرهای داغ:
امیر سرتیپ فلاح در رژه نیروهای مسلح خوزستان؛

ایران اسلامی به عنوان الگوی مقابله با استکبار جهانی برای کشورهای دیگر تبدیل شده است

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس گفت: امروز ایران اسلامی به عنوان الگو برای کشورهایی تبدیل شده که به اتکا به توان داخلی خود در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۱۳
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، امیر سرتیپ فلاح در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت : د در دوران قبل از انقلاب به علت بی لیاقتی بخشی از خاک کشورمان بدون جنگ و درگیری جدا شد . 

وی تاکید کرد : در جنگ هشت ساله با حماسه آفرینی رزمندگان اسلام دشمن نتوانست یک وجب از کشورمان را بگیرد .

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دستاوردهای دفاع مقدس بیان کرد : در دوران هشت ساله دفاع مقدس ظرفیت های ناشناخته کشورمان شناسایی و با اتکا به توان داخلی و خود باوری کشورمان امروز کشورمان نه تنها سلاح های مورد نیاز دفاعی خود را تولید می کند بلکه به عنوان صادرکننده تجهیزات نظامی دردنیا مطرح است .

امیر فلاح گفت : زمانی ما را تحریم می کردند که سلاح های مورد نیازمان را از خارج از کشور تهیه نکنیم ولی امروز ما را تحریم می کنند که سلاح و تجهیزات خود را صادر نکنیم .

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از دستاوردهای دفاع مقدس شکست هیمنه استکبار جهانی و آمریکاست ، افزود : امروز ایران اسلامی به عنوان الگو برای کشورهایی تبدیل شده است که به اتکا به توان داخلی خود در مقابل استکبار جهانی ایستاده اند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار