فرمانده سپاه کربلا:

نیرو‌های مسلح امنیت ساز هستند / بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موجب تحقق جامعه الهی می‌شود

ساری- فرمانده سپاه کربلا گفت: نیروهای مسلح و بسیج با آمادگی کامل و تبعیت محض از رهبری، وفاداری خود را به جامعه اسلامی و حرم ایران اعلام می کنند.
کد خبر: ۹۵۴۰۷۰۰
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

نیرو‌های مسلح امنیت ساز هستند / بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی موجب تحقق جامعه الهی می‌شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا صبح امروز جمعه ۳۱ شهریور ماه در مراسم رژه ۳۱ شهریور نیرو‌های مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدای والامقام و تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری و تهنیت آغاز سالروز امامت حضرت، ولی عصر (عج) را به مسلمین جهان گفت: نگاه به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌تواند گره گشای تحقق جامعه انسانی و الهی و حرکت در مسیر تمدن اسلامی و تبدیل تهدید‌های بزرگ به فرصت‌های بزرگ باشد.

سردار مسلمی افزود:ما نیرو‌های مسلح و بسیج با آمادگی کامل و تبعیت محض از رهبری معظم انقلاب، وفاداری خود را همانند حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش نسبت به جامعه اسلامی و ایران عزیز که حرم ما است، اعلام می‌کنیم.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نیرو‌های مسلح امنیت ساز هستند، ادامه داد: امنیت همه چیز یک کشور است و باید به این نیرو‌ها از جهات مختلف رسیدگی کرد.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: ما نیرو‌های مسلح افتخار می‌کنیم در زمانی وظیفه تأمین و برقراری امنیت را عهده دار هستیم که مولا و مقتدای ما سکاندار انقلاب است و حکیمی که توطئه‌های پیدا و پنهان معاندان را آگاهی دارد و نقشه‌ها را می‌داند و آن‌ها را هزاران کیلومتر از مرز‌های جمهوری اسلامی دور می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار