پیام تبریک فرمانده سپاه ناحیه پیشوا به مناسبت فرارسیدن هفته نورانی دفاع مقدس

فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در پیامی به فرارسیدن هفته نورانی دفاع مقدس را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۰۵۰۲
|
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه شهرستان پیشوا در پیامی به فرارسیدن هفته نورانی دفاع مقدس را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

 دفاع مقدس، رساترین واژه در قاموس ایستادگی ملت قهرمان ماست و بیانگر ایستادگی و مقاومت بیدار دلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند.

دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرز و بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

 دفاع مقدس اوج افتخار ملت ایران و همچنین دانشگاه انسان ساز است ما هرچه داریم از دفاع مقدس است.

باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) از این گنجینه تمام نشدنی ، روحیه اخلاص ایمان،ایثار،تعاون،از خودگذشتی، شهادت طلبی ، ولایت مداری ،غیرت و شجاعت و....است که کارهای بزرگی رقم خواهد خورد.

امروز اقتدار انقلاب اسلامی به واسطه همان تفکر انقلابی و دفاع مقدسی و بسیجی است که دشمن را در دستیابی به اهداف خود ناکام گذاشت و توطئه های دشمن در عرصه های مختلف از جمله جنگ ترکیبی نقش بر آب شد.

در آینده ای نه چندان دور به فرموده حضرت آقا ان شاالله برچیده شدن رژیم منحوس صهیونیستی و افول قدرت استکباری و همچنین فراگیر شدن اسلام در جهان را شاهد خواهیم بود.

اینجانب با گراميداشت ياد و خاطره رشادت ها و دلاور مرديهاي تمامي شهيدان گرانقدر ، رزمندگان و ايثارگران بدينوسيله مراتب تهنيت و تبريك خويش را به مناسبت اين ايام غرور آفرين ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندي ايران اسلامي و توفيقات روز افزون مردم شريف و ولایتمدار شهرستان مقدس پیشوا به ويژه ايثارگران ، جانبازان و نيروهای مسلح قهرمان را در پرتو منويات رهبر عظيم الشان انقلاب و فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت اله خامنه اي (مدظله العالي) مسئلت مي نمائيم.

سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج پیشوا

 

خبرنگاربسیج: امیرحسین حیدری

 

انتهای پیام/***

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار