خبرهای داغ:
حجت الاسلام گلچهره:

باید در بحث گفتمان‌سازی و عملیاتی جهاد تبیین مجدانه‌تر عمل کرد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان بابیان اینکه در بحث گفتمان سازی و عملیاتی جهاد تبیین باید مجدانه‌تر عمل کرد، گفت: از تبیین و روایت صحیح نباید غفلت کرد، زیرا که دشمن به دنبال سیاه‌نمایی است.
کد خبر: ۹۵۴۰۲۶۵
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام حسین گلچهره در جلسه شورای جهاد تبیین که در سالن فرمانداری تویسرکان برگزار شد، اظهار کرد: دشمن در جنگ ترکیبی سرمایه اصلی نظام ولایی ما را که پشتوانه مردمی است هدف قرار داده، بنابراین دنبال جدایی مردم از نظام و ایجاد شکاف بین حاکمیت و مردم است که نتوانست توفیقی پیدا کند.

وی با بیان اینکه در بحث گفتمان سازی و عملیاتی جهاد تبیین باید مجدانه‌تر عمل کرد، گفت: از تبیین و روایت صحیح نباید غفلت کرد، زیرا که دشمن همچنان به دنبال سیاه‌نمایی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه تویسرکان افزود: تک تک ما باید در جهاد تبیین نقش بگیریم و آن نقش را با توجه به حساسیت ویژه‌ای که دارد یک تکلیف بدانیم و به خوبی عمل کنیم.

وی ادامه داد: مسئله تبیین، امروز یک جهاد به معنای واقعی در عصر حاضر است مانند دفاع مقدس چراکه دشمن امروز قرار است از این جبهه به نظام ولایی ما ضربه بزند و به واسطه امپراتوری رسانه‌ای با حجم سنگینی از دروغ و سیاه نمایی در حال سم‌پاشی است.

گلچهره با اشاره به تشکیل قرارگاه جهاد تبیین در سطح کلان کشور و مراکز استان‌ها گفت: در شهرستان تویسرکان نیز علاوه بر تشکیل قرارگاه جهاد تبیین شهرستانی با حضور اعضا قرارگاه، هر دستگاه اجرایی باید یک قرارگاه جهاد تبیین داخلی براساس ماموریت ذاتی خود تشکیل و نسبت به آن برنامه‌ریزی کند و بعد از عملیاتی کردن برنامه گزارش عملکرد خود را به قرارگاه شهرستانی که به ریاست فرماندار و دبیری سپاه ناحیه تشکیل می‌شود، ارائه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار