خبرهای داغ:

در نهادینه کردن امر تربیت، همه دستگاه‌های مرتبط از جمله حوزه‌های علمیه باید به دستگاه تعلیم و تربیت کمک کنند

شاهرود_امام جمعه شاهرود گفت: لازم است با انگیزه دادن به مبلغین، برگزاری دوره‌های توانمند سازی و تبیین و تشریح راهکار‌های اجرای وظایف محوله در نشست‌ها و حلقه‌های مختلف؛ کارآیی مبلغین امین را در مدارس ارتقا دهیم.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۵۳
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

در نهادینه کردن امر تربیت، همه دستگاه‌های مرتبط از جمله حوزه‌های علمیه باید به دستگاه تعلیم و تربیت کمک کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، نشست اعضای کمیته همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه علمیه در دفتر امام جمعه با موضوع هم اندیشی در خصوص طرح و برنامه‌های نماز و ساماندهی نیرو‌های مبلغ امین برگزار گردید.
حجت الاسلام عباس امینی امام جمعه معزز شهر شاهرود با بیان اینکه در نهادینه کردن امر تربیت، همه دستگاه‌های مرتبط از جمله حوزه‌های علمیه باید به دستگاه تعلیم و تربیت کمک کنند و همه افراد و مسئولین وظیفه دارند دلسوزانه، حامی آموزش و پرورش باشند اظهار کرد: لازم است با انگیزه دادن به مبلغین، برگزاری دوره‌های توانمند سازی بر اساس اولویت‌های نیازسنجی، ارسال شرح وظایف آن‌ها به مدارس و تبیین و تشریح راهکار‌های اجرای وظایف محوله در نشست‌ها و حلقه‌های مختلف؛ کارآیی مبلغین امین را در مدارس ارتقا دهیم.
سیدمحمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان با توجه به اهمیت تقویت مدارس کم برخوردار، بر ضرورت حضور مبلغین در این مدارس به منظور ارتقای تربیت دینی دانش آموزان تاکید کرد.
علی اصغر رضایی معاون پرورشی و تربیت بدنی، ضمن تشکر از همکاری حوزه‌های علمیه و مبلغین امین با مدارس به بیان گزارش عملکرد و چالش‌ها و مشکلات مبلغین در سال تحصیلی گذشته پرداخت و خواستار اتخاذ تصمیمات و راهکار‌های مناسب برای رفع این کاستی‌ها در سال جدید شد.
در پایان زهرا باقری کارشناس قرآن و عترت مدیریت گزارش عملکرد این واحد را در سال تحصیلی گذشته ارائه نمود و درخشش دانش آموزان شاهرودی را در مسابقات کشوری قرآن و نماز با کسب رتبه عالی توسط دانش آموز روشندل حنانه امینی فرد، نقطه عطف افتخارات و شایستگی‌های کسب شده در این حوزه برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار