مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی تاکید کرد

زبان هنر بهترین ابزار برای ترویج و تبیین ویژگی‌های دفاع مقدس

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: زبان هنر بهترین زبان برای بیان ویژگی‌ها و زوایای مهم دفاع مقدس برای نسل امروز است.
کد خبر: ۹۵۴۰۰۱۳
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ علی امیری مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی از اجرای یازده عنوان برنامه توسط بسیج هنرمندان در شهرستان‌های اراک و خمین خبر داد و گفت: حماسه دفاع مقدس در تاریخ ایران، منطقه و جهان دارای اهمیت بسزایی است چرا که دو بلوک شرق و غرب برای یک موضوع متحد شدند و آن هم انقلاب اسلامی ایران بود.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی الگویی برای تمامی آزادی‌خواهان جهان است، افزود: ظرفیت‌های دفاع مقدس تمام نشده بلکه با گذر زمان ظرفیت‌ها و شرایط مناسب‌تری برای معرفی ویژگی‌های این حادثه تاریخی به نسل جوان نمایان می‌شود.

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی بر ضرورت استفاده از زبان هنر در ترویج و تبیین فرهنگ دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای فاخر بوده که زبان هنر بهترین ابزار برای بیان ویژگی‌ها و زوایای مهم آن برای نسل امروز است.

امیری به تشریح برنامه‌های تدارک دیده شده پرداخت و تصریح کرد: عطر افشانی و گل آرایی قبور شهدا، برگزاری شب شعر، برپایی ایستگاه خوشنویسی از وصایای شهدا در میعادگاه‌های نمازجمعه، برگزاری نشست تخصصی هنر در آیینه دفاع مقدس، اجرای نمایش خیابانی در مدارس توسط بانوان هنرمند، سرکشی از خانواده‌های شهید هنرمند، مسابقه خاطره‌گویی با محوریت پیاده روی اربعین، برپایی ایستگاه نقاشی کودکان و نوجوانان و... از مهم‌ترین برنامه‌های تدارک دیده شده هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار