مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله

انقلاب اسلامی چراغ راه هدایت مسلمانان جهان است/ توطئه‌ دشمن برای از بین بردن حرمت زنان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله گفت: امروز دشمنان با جنگ‌های ترکیبی می‌خواهند از سرعت رو به جلو انقلاب کم کنند و میلیاردها دلار هزینه کردند تا خدشه‌ به اسلام بزنند اما به برکت خون شهدا هیچ غلطی نتوانستند کنند.
کد خبر: ۹۵۳۹۶۲۴
|
۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از فراهان؛ حجت‌الاسلام ماشاءالله عبدی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای فراهان که در جوار امامزاده محمدعابد(ع) مشهد‌ میقان برگزار شد، گفت: محتوای اسلام ایمان و عمل است که اگر راه درست را بپذیریم رستگاری در مقابل قرار دارد که عده‌ای آن را با سرعت سپری کردند، اینان همان شهدا هستند.
وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی چراغ راه هدایت تمامی مسلمانان جهان است، افزود: امروز دشمنان با جنگ‌های ترکیبی می‌خواهند از سرعت رو به جلو انقلاب کم کنند و میلیاردها دلار هزینه کردند تا خدشه‌ای به اسلام بزنند اما به برکت خون شهدا هیچ غلطی نتوانستند کنند چرا که حق بر باطل پیروز است.
نماینده ولی‌فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به توطئه‌های دشمن در بی ارزش کردن زن مسلمان گفت: دشمنان انقلاب اسلامی سال‌ها تلاش کردند از طرق مختلف بنیان خانواده ایرانی را متزلزل کنند اما بانوان و مادران فهمیده و با بصیرت ایرانی همانند سال‌های جنگ مقتدرانه از حریم خانواده مراقبت کردند‌.
وی افزود: مادران و بانوان همانطور که نقش مهم تربیتی در خانواده دارند با بازگو کردن خاطرات شهدا و سبک زندگی آن‌ها برای کودکان و نوجوانان مسیر روشنی را برنامه‌ریزی کنند‌.
حجت الاسلام عبدی خاطرنشان کرد: خانواده شهدا با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور، کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند که این ثمره لقمه حلال پدران و عفت و حیا مادران ایرانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار