پیام تسلیت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین محقق

فرمانده سپاه فتح، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و کارکنان سپاه و بسیج استان در پیامی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن محقق را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۹۵۳۹۵۱۰
|
۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۴

پیام تسلیت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در پی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین محققبه گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، متن پیام سردار حمید خرم دل فرمانده سپاه فتح، حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و کارکنان سپاه و بسیج استان به شرح زیر است.

«بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
 
وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر ارتحال روحانی مجاهد و فرهیخته، استاد برجسته حوزه و دانشگاه حضرت حجت الاسلام والمسلمین مرحوم سید محمد حسن محقق موجب تاسف و تالم فراوان گردید.

این عالم وارسته عمر با برکت خود را در راه ترویج مکتب تعالی بخش اسلام، پرورش شاگردان ممتاز و تالیف کتاب‌های متعدد دینی و مذهبی سپری کرد. خدمات ارزشمند این روحانی برجسته در حوزه‌ های علمیه استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در کنار سایر فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی ایشان، تا همیشه در اذهان عمومی به یادگار خواهد ماند و نام نیکش ماندگار است.

مجموعه سپاه فتح و بسیج کهگیلویه و بویراحمد مصیبت جانسوز این دانشمند و چهره برجسته حوزه های علمیه را به پیشگاه حضرت ولیعصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، روحانیت معظم و معزز، سادات جلیل القدر رضا توفیقی، شاگردان و ارادتمندان ، عموم مردم شریف استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان و بیت مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و برای آن فقید سعید رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار