خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

آمریکا با نگاه خانمان برانداز خود را از ریشه برخواهد کند

همدان-امام جمعه شهرستان بهار گفت: آمریکا باید بداند با تفاله‌های پوشالی خود و با نگاه خانمان برانداز خود را از ریشه برخواهد کند.
کد خبر: ۹۵۳۹۱۴۸
|
۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: آن خالقی که انسان‌ها را خلق کرده برای آن دستورالعمل‌هایی گذاشته است.

وی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت رسول اکرم(ص)، امام حسن مجتبی (ع) و علی ابن موسی الرضا(ع) عنوان کرد: آنچه که ما باید در مکتب اهل بیت (ع) یاد بگیریم، معرفت به اهل بیت(ع) است و نگاه ما به نگاه و مسیر اهل بیت(ع) و نشر و منش آنها است، کسی که نهضت عاشورا را به صورت یک فرهنگ درآورد شخصیت ممتاز امام رضا (ع) است.

مصباح ادامه داد: آمریکا یزید زمان است، شخصیتی است که درندگی و خوی استکباری از آن ریشه کن نمی‌شود، ایجاد نا امنی، اغتشاش و.. کار آمریکا است، آمریکا باید بداند با تفاله‌های پوشالی خود و با نگاه خانمان برانداز خود را از ریشه برخواهد کند.

وی تصریح کرد: جریان دلارزدایی هیمنه آمریکا را بهم می‌ریزد و این آمریکا درحال افول است و باید دانست که اگر به آمریکا دل ببندیم تحریم‌های غرب بر کریدور ترانزیتی روسیه و اروپا باعث تنش است و مشکلاتی به همراه دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات